Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ter info: De dame is Nina Agdal.
    Last edited by ; 23/06/2014, 18:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Blijft mijn meest favoriete AM.
      Is ook nog steeds mijn favoriete Aston Martin, blijft echt indrukwekkende verschijning!

Enkel het dashboard is niet zo tijdloos vind ik...

Comment

• Knap meiske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Knap meiske.
          Amai nog geen beetje!

Comment

• Comment

• Welk model is dat?

Comment

• Mooie foto.
                Ik denk dat het een Virage is.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Welk model is dat?
                    Ik veronderstel dat het een DB9 Carbon Back Edition Coupe is. Een hele mond vol.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Kan een koppeling die voor de helft versleten is ervoor zorgen dat je "lag" hebt tijdens het opschakelen? De garage zegt dat onze koppeling namelijk voor de helft of meer versleten is, kan men dit echt zo duidelijk constateren als garagist?
                      Nu merk ik dat als ik snel optrek (gaspedaal volledig ingetrapt en schakelen bij 7k toeren ofzo) dat hij echt een pauze heeft tijdens het opschakelen. Wat vroeger gwn resulteerde in zeer snel schakelen en een korte klop (enkele koppeling, redelijk ruw).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        Kan een koppeling die voor de helft versleten is ervoor zorgen dat je "lag" hebt tijdens het opschakelen? De garage zegt dat onze koppeling namelijk voor de helft of meer versleten is, kan men dit echt zo duidelijk constateren als garagist?
                        Nu merk ik dat als ik snel optrek (gaspedaal volledig ingetrapt en schakelen bij 7k toeren ofzo) dat hij echt een pauze heeft tijdens het opschakelen. Wat vroeger gwn resulteerde in zeer snel schakelen en een korte klop (enkele koppeling, redelijk ruw).
                        Vrees dat je garagist het toch bij het rechte eind heeft hoor. Is toch een specifiek gevoel bij versleten koppelingen. Althans vroeger was dat al zo, zou niet weten waarom dit bij de huidige anders zouden zijn.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ja ik dacht het ook wel. Tzal wss volgend jaar de koppeling vervangen zijn.. Zal dan ongeveer 35000 km meegegaan zijn. Duur affaire :p

Comment

• Comment

• IMG_3698.jpg
                              gespot in Oostenrijk
                              KLIK |&| KLAK

Comment

• Comment

• Aston Martin V12 Zagato, Scotland. (by Dean Smith, EVO Magazine staff photographer)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iceman Bekijk Berichten
                                      s c h i t t e r e n d !

Comment

• Comment

Working...
                                        X