Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIdd DB7 klinkt geil als hij platgestampt wordt, ik ben ooit eens meegereden met 1tje. Zal ik nooit meer vergeten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMan..Sory dat ik u wagen verneuk,maar het is exclusief!
Er bestaan toch veel mensen zonder smaak eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Er bestaan toch veel mensen zonder smaak eh
Mansory vind ik totaal niet geslaagd.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Een Aston was al een mode-accessoire, maar dat wordt wellicht nog erger. Volgens het Duitse Autobild heeft LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) het hoogste bod uitgebracht op Aston Martin. Het Amerikaanse Ford zou daarbij een belang van 15% willen behouden.
De financiële details zijn nog niet bekend maar het kan niet lang meer duren…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenEen Aston was al een mode-accessoire, maar dat wordt wellicht nog erger. Volgens het Duitse Autobild heeft LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) het hoogste bod uitgebracht op Aston Martin. Het Amerikaanse Ford zou daarbij een belang van 15% willen behouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenEen Aston was al een mode-accessoire, maar dat wordt wellicht nog erger. Volgens het Duitse Autobild heeft LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) het hoogste bod uitgebracht op Aston Martin. Het Amerikaanse Ford zou daarbij een belang van 15% willen behouden.
Comment
-
en vooral erg zeldzaam vorige zomer heb ik de nog zeldzamer cabrioversie gezien, niet echt mooi te noemen maar wel indrukwekkendOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
mss niet de knapste, maar oh zo een prachtige machinerie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenen vooral erg zeldzaam vorige zomer heb ik de nog zeldzamer cabrioversie gezien, niet echt mooi te noemen maar wel indrukwekkend
De coupe was een poging om ferrari en co het vuur aan de schenen te leggen. (met nadruk op poging natuurlijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenLijkt me een HDR foto te zijn, meerdere foto's van op een tripod aan verschillende stops waarna die digitaal verwerkt worden om zo een High Definition foto te krijgen...
Comment
Comment