Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Aston Martin V8 Vantage Roadster

Comment

• Comment

• kappe wagen enkel de combo geel - rood interieur vind ik maar niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tyrant Bekijk Berichten
            kappe wagen enkel de combo geel - rood interieur vind ik maar niks
            Idd past totaal niet op zo'n klassevolle auto als zo'n Aston Martin.

Comment

• Comment

• Inderdaad prachtige wagens die Aston Martins
                Heb ooit eens het geluk gehad om met een
                V8 Vantage mee te rijden

was echt een superauto, echt prestige wat die
                constructeurs hebben neergezet, en dit is
                in principe nog maar het instapmodel...

En vooral het interieur sprak mij enorm aan,
                stijl en elegantie alom binnen in de wagen

Comment

• Kan hier alleen maar zeggen dat het een prachtige wagen is. Enkel dat geel hoort precies meer thuis op een Lambo... Kammeraad van mij zijn moeder zou een van de eerste hier zijn die hem zal hebben... (moet het nog is even nachecken want is ondertussen al 2 maand geleden dat ik dit verhaal heb vernomen...)

Comment

• in de gazet (GVA) staat er een gecrashte vanquish, ergens in berchem , weet iemand hier meer van, zeer jammer

Comment

• Zal is even de foto's opzoeken van deze crash...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                        Zal is even de foto's opzoeken van deze crash...
                        @LP640: Heb je mss een specifiekere omschrijving?

Heb voorlopig nog geen foto's binnen, post deze zodra ik ze heb...

Comment

• heb je de gazet van antwerpen ( GVA ) daar staat er een klein artikel van in, ik zou eens op het internet ernaar zoeken

Comment

• Gisteren in Knokke zag ik een V8 aan komen gereden ... ik was net aan het parkeren maar ik vind precies dat die Aston redelijk veel lawaai maakt .. ik maak dus het manoeuvre af en doe mijn raam open ... ma vent, wa was dat zeg
                            Echt, precies enkele Nascar-auto's die voorbijkwamen echt, dit moet ongeveer het geilste geluid ooit geweest zijn
                            't was er misschien wel een beetje over voor die auto, maar DAAAAAAAAMN, dat was NIET normaal

Ik was precies niet de enige die erop reageerde ... ongeveer iedereen op straat bleef stilstaan en keek hem na ... echt geschift
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              Gisteren in Knokke zag ik een V8 aan komen gereden ... ik was net aan het parkeren maar ik vind precies dat die Aston redelijk veel lawaai maakt .. ik maak dus het manoeuvre af en doe mijn raam open ... ma vent, wa was dat zeg
                              Echt, precies enkele Nascar-auto's die voorbijkwamen echt, dit moet ongeveer het geilste geluid ooit geweest zijn
                              't was er misschien wel een beetje over voor die auto, maar DAAAAAAAAMN, dat was NIET normaal

Ik was precies niet de enige die erop reageerde ... ongeveer iedereen op straat bleef stilstaan en keek hem na ... echt geschift
                              Zo een nieuwe V8 Vantage die zijn kleppen had openstaan?
                              Of zo een oude?

Comment

• Gisteren een V8 gezien op de E17 een zwarte, en ondanks t feit dat ik hem op foto niet zo mooi vond, vind ik hem misschien wel t lekkerste model heden ten dage. Die poep is zo extreem afgerond, zo lekker. Me liked.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Zo een nieuwe V8 Vantage die zijn kleppen had openstaan?
                                  Of zo een oude?
                                  Ja idd een nieuwe ... wellicht zat er een volledig andere uitlaat onder hoor, ik kan me niet voorstellen dat je dat verschil krijgt door enkel die kleppen te openen .. twas echt gewoon ge-schift

twas qua geluidsNIVEAU goed vergelijkbaar met dit:
                                  http://youtube.com/watch?v=MkLjCYjqG...related&search=
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                    Ja idd een nieuwe ... wellicht zat er een volledig andere uitlaat onder hoor, ik kan me niet voorstellen dat je dat verschil krijgt door enkel die kleppen te openen .. twas echt gewoon ge-schift

twas qua geluidsNIVEAU goed vergelijkbaar met dit:
                                    http://youtube.com/watch?v=MkLjCYjqG...elated&search=
                                    Als die kleppen openstaan hoor je dat ding tot op 3km ofzo.

Als die dat hier woont vertrekt, en het is de vent alleen, heeft ie zijn kleppen open staan, en dan hoor ik hem gewoon tot dat ie de snelweg opdraait.
                                    Beetje zoals Rami zijn Lambo.

En als zijn vrouwke der mee rijdt hoor je bijna niets, alleen als ze gas geeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Als die kleppen openstaan hoor je dat ding tot op 3km ofzo.

Als die dat hier woont vertrekt, en het is de vent alleen, heeft ie zijn kleppen open staan, en dan hoor ik hem gewoon tot dat ie de snelweg opdraait.
                                      Beetje zoals Rami zijn Lambo.

En als zijn vrouwke der mee rijdt hoor je bijna niets, alleen als ze gas geeft
                                      je kan dat regelen maar normaal niet van binnenuit. Je hebt een sport-knop maar dat plaatst de kleppen niet volledig open. In de garage kan je ze nog eens extra laten openzetten maar dan is het oorverdovend als je kalm rondtoert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                                        je kan dat regelen maar normaal niet van binnenuit. Je hebt een sport-knop maar dat plaatst de kleppen niet volledig open. In de garage kan je ze nog eens extra laten openzetten maar dan is het oorverdovend als je kalm rondtoert.
                                        Dan rijdt die vent hier gewoon een paar vitessen te laag, ik hoor hem in ieder geval al starten in zijn garage...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                                          die mens gisteren zal dan waarschijnlijk dat hebben laten doen .. twas inderdaad gewoon echt IMMENS luid, hij bleef wel continu in eerste rijden had ik de indruk .. showkikker

tis een grijze V8 met; nummerplaat begint met een V. Vanvoor heeft hij zo'n Europese plaat die nogal raar gemonteerd is (hing precies schuin, half in de grille )

maar het geluid was wel echt VET misschien er een beetje over voor dit soort auto
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X