Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySYup is dus de db5, tjien dacht dat ie ouder ging zijn.
Ik zei nog tegen mijn pa; een droompaar, een db5 dus en dan een db9 in de garage. Hoeveel kost de db5 zo ongeveer tegenwoordig?
GreetZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeerenja dat is pas klasse. Je wegtrekken van een eenheidsbeest zoals een SL of 911.
bovendien is het glas van de vanquish kogelvrij... zoals in bond...A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboOorspronkelijk geplaatst door Mvandermeerenja dat is pas klasse. Je wegtrekken van een eenheidsbeest zoals een SL of 911.
Een TVR Tuscan, Morgan Aero8 of zo, dà t is pas een eenheidsbeest !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 911turboOorspronkelijk geplaatst door Mvandermeerenja dat is pas klasse. Je wegtrekken van een eenheidsbeest zoals een SL of 911.
Een TVR Tuscan, Morgan Aero8 of zo, dà t is pas een eenheidsbeest !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboOorspronkelijk geplaatst door Mvandermeerenja dat is pas klasse. Je wegtrekken van een eenheidsbeest zoals een SL of 911.
bovendien is het glas van de vanquish kogelvrij... zoals in bond...
Comment
-
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemDie reportage in topgear over de DB9 vond ik wel indrukwekkend
Wat een kwaliteiten....
Die was inderdaad heel goed, vooral de nadruk die ze leggen op het geluid van de motor .
Ik herinner me nog een stukske waarbij Clarkson tegen 120 of zo terugschakelt naar 3e en dan plankgas geeft--->ik krijg er nog altijd de rillingen van, zo'n geluidLife's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
nie gezien, too bad...
Vo de rest is Aston zo ongeveer het prachtigste wat er op de wegen rondrijdt!!!
Kogelvrij glas op de Vanquish, in serie???? mogelijk maar zou me niettemin serieus verwonderen!
Een DB 5 kost zo rond de 100.000 - 120.000 EUR tegenwoordig alsk mij nie vergis... nie goedkoop dus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door wotr
Comment
Comment