Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Jep, de DB7 zagato

Deze komt van Supercarsite.net

Comment

Afschuwelijk, geef mij dan toch maar een gewone DB7 of DB9, die velgen hier en de zijkant vind ik ook maar niks.
      nls2000

Comment

Zagato's hebben telkens een zeer 'moeilijk' design ... Ik weet het zéker te appreciëren !
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi

Dat is mijn ultieme Aston. :o

Comment

ah, ja top gear was weer in vorm met de db9. het engels patriotisme kwam weer boven, maar deze keer hadden ze wel gelijk. wat een auto en wat een sound.

Comment

Hier is het topgear filmpje over de DB9

En dit is er een over de V8 Vantage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
                ja dat is pas klasse. Je wegtrekken van een eenheidsbeest zoals een SL of 911.
                een sl en een 911 zijn toch nog niet zo een éénheidsbeesten. Vergeet niet dat de motor van een Vanquish gewoon twee V6'en van een mondeo zijn.
                bovendien is het glas van de vanquish kogelvrij... zoals in bond...
                echt?
                nee hoor, echt niet. het was mijn bedoeling niet om dat te schrijven. ik zat bij een paar maten een pint te drinken en te surfen en die hebben terwijl dat ik een vers pintje ging halen met mijn kl*ten liggen spelen en dat van dat kogelvrij glas erbij getypt en dat gepost.
                A Twist of the Wrist

Comment

Prachtig filmpje tegen die trein, een echte droom zo'n DB9.
                  nls2000

Comment

Ik heb zonet een DB9 gezien, en natuurlijk op foto !!! (ook een vantage, ook op foto)

Die DB9 kan je u niet voorstellen, echt niet. Die auto is te mooi voor woorden.....

Comment

Ik zou zelfs durven zeggen dat het de mooiste auto ter wereld is!
                      nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Ik zou zelfs durven zeggen dat het de mooiste auto ter wereld is!
                        Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben

Comment

Wat is nu eigelijk het verschil tussen een DB9 en een AMV8 :
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
                            De AMV8 is het prototype van de opvolger van de V8 Vantage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
                              De AMV8 is het prototype van de opvolger van de V8 Vantage.
                              Ahzooo
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Een beetje geschiedenis :

De firma Aston Martin dateert van 1913 toen de Londense Singer autodealers Lionel Martin en Robert Bamford het plan opvatten om een eigen auto te bouwen . Het eerste deel van de naam verwijst naar de Aston-Clinton-Hill-climb in Hertfordshire , een wedstrijdparcours waarop Martin voor de eerste wereldoorlog met een Singer verschillende races had gewonnen .

Vandaar de naam Aston Martin .
                                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Comment

Dienen foto hierboven, een Aston Martin DB 4 Zagato, één van de mooiste auto's ter wereld aller tijden als je het mij vraagt, zijn er ook maar zo'n stuk of 4 van gemaakt dacht ik...

Nu we toch met wat geschiedenis bezig zijn, iemand die weet waar de 'DB' voor staat....?

David Brown was de man die indertijd het nagenoeg failliete Aston Martin overkocht, er nieuw leven inblies en het succesvol maakte met de eerste DB-series. De initialen van zijn naam herinneren aan hem en zijn ondertussen reeds het handelswerk geworden van de 'modale' Aston. De supersportieve varianten krijgen nog steeds een aparte naam zoals de V8 en de Vanquish.

Greetz, bt.

Comment

Fotos van de DB9 die ik vrijdag ben tegengekomen, plakken in browser.

Comment

Comment

prachtig

Comment

Working...
                                          X