Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyerOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door demeyerOorspronkelijk geplaatst door Nielz
Car:
2002 Aston Martin DB7
Description:
Got t-boned at an intersection.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotrjep, strange, tis een Vanquish.
deze kende ik niet. Kan iemand mij helpen? De potd op supercars.net:
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door wotrjep, strange, tis een Vanquish.
Comment
-
Die hierboven ken ik idd ook niet.
Verder m'n mening over astons:
Oorspronkelijk geplaatst door knolselder_007Aston Martin...
Voor mij de knapste wagens die er rond rijden.
Pure klasse. Stijlvol, elegant en toch straalt de kracht er zo vanaf. Kunst op wielen.
Gewoon de AMV8 alleen al...
respect...
'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YvesDie hierboven ken ik idd ook niet.
Pure klasse. Stijlvol, elegant en toch straalt de kracht er zo vanaf. Kunst op wielen.
respect...
nice ass
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Juan PabloOorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door wotrjep, strange, tis een Vanquish.
De onderste wagen (Pininfarina) is de kont van de originele foto en de de bovenste foto is een andere one-off ... diegene op onderstaande foto (van Zagato).
Ik dacht dat de collectie van de Sultan van Brunei onder autoliefhebbers toch reeds bekend genoeg was ... Hij heeft verschillende one-offs vb. de beroemde Ferrari 456 Venice Estate en Convertible (met de ronde lichtjes achteraan), de Ferrari FX, de Benley Java Cabriolet, Java Estate en Bentley Dominator, de Ferrari Mythos (er is maar 1 productieversie ervan) ... en duizenden andere auto's !
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DeloreanOorspronkelijk geplaatst door Juan PabloOorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door wotrjep, strange, tis een Vanquish.
De onderste wagen (Pininfarina) is de kont van de originele foto en de de bovenste foto is een andere one-off ... diegene op onderstaande foto (van Zagato).
Ik dacht dat de collectie van de Sultan van Brunei onder autoliefhebbers toch reeds bekend genoeg was ... Hij heeft verschillende one-offs vb. de beroemde Ferrari 456 Venice Estate en Convertible (met de ronde lichtjes achteraan), de Ferrari FX, de Benley Java Cabriolet, Java Estate en Bentley Dominator, de Ferrari Mythos (er is maar 1 productieversie ervan) ... en duizenden andere auto's !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YvesDie hierboven ken ik idd ook niet.
respect...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door super 7Is idd prachten hoe die uitlaten in die bumper verwerkt zijn!
Ik blijf het spijtig vinden dat Mercedes hem er niet zo liet uitzien.
(Het productiemodel is natuurlijk ook prachtig)nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door super 7Is idd prachten hoe die uitlaten in die bumper verwerkt zijn!
Sorry voor deze OT.
Comment
Comment