Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Droomwagens
    nls2000

Comment

• Spijtig dat ze nogal op elkaar trekken. er zouden wel een paar extra opvallende details moeten zijn aan de verschillende modellen.
      A Twist of the Wrist

Comment

• Duidelijke verschillen!!

Er zijn wel degelijk duidelijke verschillen waarneembaar!!
        Een kenner....................

Comment

• Re: Duidelijke verschillen!!

Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
          Er zijn wel degelijk duidelijke verschillen waarneembaar!!
          Een kenner....................
          Ja, dat lipje onder de voorspoiler valt toch wel op vind k

Comment

• voor alle duidelijkheid ik bedoelde het wel op het hele modelgamma hé.
            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
              Seg, 't is mij opgevallen dat er nu op de baan tussen de E313 en Wijnegem Shopping Center (weet naam van de baan niet meer, daar waar Raes Racing en BUGA zitten) een Aston Martin-garage is !!!

Ik dacht dat die enkel in Willebroek zaten...
              ferrari is daar ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                Seg, 't is mij opgevallen dat er nu op de baan tussen de E313 en Wijnegem Shopping Center (weet naam van de baan niet meer, daar waar Raes Racing en BUGA zitten) een Aston Martin-garage is !!!

ferrari is daar ook
                Mja, maar da's wel een stuk verder nog, voorbij 't kruispunt van de Makro. En Lexus zit er dus ook dan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                  Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie

ferrari is daar ook
                  Mja, maar da's wel een stuk verder nog, voorbij 't kruispunt van de Makro. En Lexus zit er dus ook dan he
                  Maserati ook is een stukje verder voorbij de WSC

Comment

• Comment

• VERTEL??

VERTEL??
                      Wat weet je meer over deze foto's te vertellen?
                      Zelf getrokken?

Comment

• Re: VERTEL??

VERTEL??
                        Zelf getrokken?
                        Waarschijnlijk niet hé, het zijn amerikaanse foto's, te zien aan de extra knipperlichten op de Vanquish.

Ik vraag mij eigenlijk af hoe dat zit met de koetswerkstijfheid, hier bij de AM, maar ook bij die BMW '7 Cabrio's

Comment

VERTEL??
                          Zelf getrokken?
                          Ze zijn niet zelf getrokken.

Ze komen van deze site: http://www.newportconvertible.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                            Ik vraag mij eigenlijk af hoe dat zit met de koetswerkstijfheid, hier bij de AM, maar ook bij die BMW '7 Cabrio's
                            Dat zal gene vette zijn denk ik.

Comment

quote]
                              Waarschijnlijk niet hé, het zijn amerikaanse foto's, te zien aan de extra knipperlichten op de Vanquish.
                              [/quote]

Nu de DOLLAR zo laag staat sta ik nergens van te kijken,
                              uit Amerika importeren wordt erg aantrekkelijk!!

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAlHTYSrjUcWcP!VvYuP8TKgVVgmcLFt7l*RNbRRX4Et9aDq rJRBi!Lr5MzC93jbaSYO8Ckqc4xz6cxVb8IthjloPKjrBAPars xTQNxFc4/HPIM0843.JPG?dc=4675499660086967933[/img]
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto motor und sport
                                  Aston Martin: Rückruf für Vanquish und V12

Aston Martin ruft die Modelle V12 und Vanquish aus dem Modelljahren 2004 und 2005 wegen eines Problems mit dem Gaspedal in die Werkstätten zurück. Wie die amerikanische Verkehrssicherheitsbehörde NHTSA bereits am 9. November mitteilt, kann sich bei den Modellen das Gaspedal aus seiner Verankerung lösen.

Dadurch könne der Fahrer die Kontrolle über das Fahrzeug verlieren. Nach Angaben der NHTSA werden die betroffenen Fahrzeuge in den Werkstätten untersucht und gegebenenfalls das Gas-Pedal ausgetauscht.

Die Anfrage von auto-motor-und-sport.de, wieviele Fahrzeuge von den ausschließlich in Großbritannien gefertigten Modellen in Europa beziehungsweise in Deutschland von einem möglichen Rückruf betroffen sind, und ob es von Aston Martin einen offiziellen Rückruf über das Kraftfahrtbundesamt in Flensburg wegen eines sicherheitsrelevanten Mangels geben wird, blieb von der Sprecherin der britischen Nobelmarke bisher unbeantwortet.
                                  Hoe zit het met de degelijkheid van de prestigieuze auto's?

Comment

• Waarom is een Aston Martin altijd in het grijs ?????

Vandaag heb ik er dus 4 gezien en het waren steeds grijze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                      Waarom is een Aston Martin altijd in het grijs ?????

Vandaag heb ik er dus 4 gezien en het waren steeds grijze
                                      DB7 -> zwart en groen al gezien
                                      De V12Vanquishe zijn steeds grijs!!!!! (allé die ik al gezien em X6)

Comment

• Ik zag al groene, donkergroen, bordeaux, donkerblauwe en felblauwe Vanquish'.

Comment

• Achter mijn hoek (d.w.z. 5 tal kilomter) is er zo'n AstonCenter. Schitterend hoor!

Comment

Working...
                                          X