Droomwagens
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieSeg, 't is mij opgevallen dat er nu op de baan tussen de E313 en Wijnegem Shopping Center (weet naam van de baan niet meer, daar waar Raes Racing en BUGA zitten) een Aston Martin-garage is !!!
Ik dacht dat die enkel in Willebroek zaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door TommieSeg, 't is mij opgevallen dat er nu op de baan tussen de E313 en Wijnegem Shopping Center (weet naam van de baan niet meer, daar waar Raes Racing en BUGA zitten) een Aston Martin-garage is !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieOorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door TommieSeg, 't is mij opgevallen dat er nu op de baan tussen de E313 en Wijnegem Shopping Center (weet naam van de baan niet meer, daar waar Raes Racing en BUGA zitten) een Aston Martin-garage is !!!
Comment
-
Re: VERTEL??
Oorspronkelijk geplaatst door LamboVERTEL??
Wat weet je meer over deze foto's te vertellen?
Zelf getrokken?
Ik vraag mij eigenlijk af hoe dat zit met de koetswerkstijfheid, hier bij de AM, maar ook bij die BMW '7 Cabrio's
Comment
-
Re: VERTEL??
Oorspronkelijk geplaatst door LamboVERTEL??
Wat weet je meer over deze foto's te vertellen?
Zelf getrokken?
Ze komen van deze site: http://www.newportconvertible.com/
Comment
-
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAlHTYSrjUcWcP!VvYuP8TKgVVgmcLFt7l*RNbRRX4Et9aDq rJRBi!Lr5MzC93jbaSYO8Ckqc4xz6cxVb8IthjloPKjrBAPars xTQNxFc4/HPIM0843.JPG?dc=4675499660086967933[/img]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto motor und sportAston Martin: Rückruf für Vanquish und V12
Aston Martin ruft die Modelle V12 und Vanquish aus dem Modelljahren 2004 und 2005 wegen eines Problems mit dem Gaspedal in die Werkstätten zurück. Wie die amerikanische Verkehrssicherheitsbehörde NHTSA bereits am 9. November mitteilt, kann sich bei den Modellen das Gaspedal aus seiner Verankerung lösen.
Dadurch könne der Fahrer die Kontrolle über das Fahrzeug verlieren. Nach Angaben der NHTSA werden die betroffenen Fahrzeuge in den Werkstätten untersucht und gegebenenfalls das Gas-Pedal ausgetauscht.
Die Anfrage von auto-motor-und-sport.de, wieviele Fahrzeuge von den ausschließlich in Großbritannien gefertigten Modellen in Europa beziehungsweise in Deutschland von einem möglichen Rückruf betroffen sind, und ob es von Aston Martin einen offiziellen Rückruf über das Kraftfahrtbundesamt in Flensburg wegen eines sicherheitsrelevanten Mangels geben wird, blieb von der Sprecherin der britischen Nobelmarke bisher unbeantwortet.
Comment
Comment