Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUZUKI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• SUZUKI Lovers

Aangezien er toch best wel leuke autootjes werden en worden gemaakt bij Suzuki, dit topic.

Maar ook omdat ik met een vraagje zit: Ik zou namelijk graag een Samurai kopen als eerste wagentje. Is dit aan te raden?

Op jou vraag heb ikzelf twee vragen:

Al ooit zelf in een Samurai (mee)gereden?
    Wat ben je zoal gewoon van auto's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro
      Op jou vraag heb ikzelf twee vragen:

Al ooit zelf in een Samurai (mee)gereden?
      Wat ben je zoal gewoon van auto's?
      ben eens een dagje weest off roaden in een samurai. leuk karretje.
      in turkije ook eens mee in de bergen geweest.

conclusie: sterk op ruwe terreinen, maar op de openbare weg... er bestaan betere kopen

Comment

Ik ben quasi niks gewoon, dus als begin kan het eigenlijk niet slecht zijn. 't Is trouwens vooral opgevat als echte leerauto, en ook voor in de zomer als funautootje...

Comment

Een nonkel van me heeft al een hoop van die Suziki 4x4's (o.a Samurai) gehad en zegt dat ze niet kapot te krijgen zijn.

Comment

Da's dan toch al 1 voordeel voor een leerling. Nee, maar ik vind het serieus leuke wagentjes met die kap en zo...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
                conclusie: sterk op ruwe terreinen, maar op de openbare weg... er bestaan betere kopen
                'k heb ongeveer een half jaar met een Samurai gereden, en als 't dak eraf was, was 't leuk rijden, ook op de openbare weg. vanaf dat het dak er terug op lag, werd je haast gek van het flapperende plastiek. bijgevolg ging het achterste deel van de kap er nooit op. best koud in de winter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                  'k heb ongeveer een half jaar met een Samurai gereden, en als 't dak eraf was, was 't leuk rijden, ook op de openbare weg. vanaf dat het dak er terug op lag, werd je haast gek van het flapperende plastiek. bijgevolg ging het achterste deel van de kap er nooit op. best koud in de winter.
                  in de bergen hoor je die plastiek niet flapperen, de rest is te hard aant kraken.

Comment

Al wat ik wil weten is of het een leuke, goede leerauto is...

Comment

Als (ex-)eigenaar van de enige Suzuki hier op het forum voel ik mij toch wat verplicht hier ook wat te posten.
                      Ik heb dus mijn Suzuki Baleno gekocht als eerste wagen, in die kleine 2 jaar dat ik m had, ben ik er eigenlijk enorm tevreden van geweest!
                      Tuurlijk iedereen weet dat deze wagens geen streling zijn voor het oog of niet staan voor een zee van luxe, maar ondanks dat, denk ik dat ik mij geen betere had kunnen kopen als eerste wagen!

Kenmerkend aan Suzuki is wel dat ze allen enorm hard rijden, toen de nieuwe Swift uitkwam, was ik nieuwsgierig naar hoe ie reed, dus sprong ik even bij de dealer om de hoek binnen voor een testritje en deze reed zowaar nog harder dan de mijne, tuurlijk rekening gehouden dat ie nieuw was is, dit ergens wel normaal, maar toch stond ik wat te kijken dat hier door Suzuki niet wat meer aandacht aan besteed wordt.
                      Dit maakt wel dat het redelijk sportief rijden is met een Suzuki...

Over de prestaties heb ik ook nooit geklaagd, meermaals liet ik de doordeweekse Corsa'tjes en Focussen achter aan de lichten. Men verwacht namelijk niet dat zo'n 'banale wagen', zoals BEEMER het ooit zei, zo snel is...

Mijn conclusie is dat een Suzuki een pracht van een koop is voor mensen die zich niet storen aan de harde vering en relatief weinig geld willen uitgeven aan een auto, want over de kwaliteit van zo'n Japans merk valt nog altijd niet te discussiëren!
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Wij hebbe onze Ignis bijna 2 jaar, en wij zijn er zeer tevreden over.

Maar eum... hoe zit dat nu met den ALTO en WAGON R? Die zijn gewoon uit de catalogus verdwenen, terwijl tweelingbroer AGILA nog steeds in de catalogus staat van Opel, komt er nu een andere WAGON R en een andere ALTO???
                        Zo slecht verkochten die toch ni???

Comment

Ik heb gistere in de bib een AG opengeslagen, waarin stond dat GM bijna alle aandelen van Suzuki verkocht heeft, Suzuki heeft deze zelf gekocht, GM bezit nu nog maar 3% van Suzuki.

Comment

Normaal ben ik niet echt aan Suzuki, maar de nieuwe Swift is echt geslaagd.
                            Mooi en goedgeprijsd, lijkt me een leuke auto.

Comment

Mijn buurmeisje heeft zo'n Swiffie gekocht als eerste wagen, lijkt me nog een leuke car !
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Mijn buurmeisje heeft zo'n Swiffie gekocht als eerste wagen, lijkt me nog een leuke car !
                                Is het ook

Comment

die nieuwe swifts zijn echt zaaaaaaalig vooral met die sportstrepen
                                  hier de sport

Comment

wnr komt die Sport uit, komt de 4x4 variant naar Belgie (in Nederland wel)???

Comment

De Swift is inderdaad een zeer mooie wagen .

Comment

de nieuwe swift vindt ik ook geslaagt . hij lijkt wel een beetje op een mini vind ik toch

Comment

Working...
                                        X