Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn schoonmama heeft vandaag normaal gezien haar nieuwe Swift. Volgens wat ik hoorde zou het modeljaar 2008 een tikkeltje verandert zijn, weet iemand hier iets meer over?
Mijn schoonmama heeft vandaag normaal gezien haar nieuwe Swift. Volgens wat ik hoorde zou het modeljaar 2008 een tikkeltje verandert zijn, weet iemand hier iets meer over?
De verkoper sprak ervan dat de auto 10cm langer was geworden. Ik ga vrijdag het bakje is goed bestuderen, dan zou ik de verschillen toch moeten zien.
Ik heb niks speciaal gezien van verschillen tegenover diegene die ik al tegengekomen was maar het is wel een heel leuk bakje. Hoge zitpositie is leuk net als de mooi ingewerkte radio. De pedalen zijn wel een beetje wennen maar al bij al viel dat nog mee. Voor die prijs is dat echt wel een enorm leuk wagentje.
Ik heb zit met een probleem: Ik ben een echte suzuki fan, en nu wil ik dus een nieuwe swift gaan kopen, nieuw of tweede hands, maakt niet uit. Maar hier is mijn probleem: Ik ben 1,95 meter en ik weet dus niet of ik wel in een 2005 suzuki swift pas! Wie kent dit of wie weet tot welke lengte je goed in een swift past?
Ik heb zit met een probleem: Ik ben een echte suzuki fan, en nu wil ik dus een nieuwe swift gaan kopen, nieuw of tweede hands, maakt niet uit. Maar hier is mijn probleem: Ik ben 1,95 meter en ik weet dus niet of ik wel in een 2005 suzuki swift pas! Wie kent dit of wie weet tot welke lengte je goed in een swift past?
Hij is in ieder geval enorm ruim en hoog, volgens mij kan het vlotjes. Maar ik zou het zeker is gaan proberen.
Comment