Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUZUKI Lovers
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenIs dat een Samurai of SJ? Die 2 kan ik nooit uit elkaar houden.
Heel goede 4x4's maar spijtig zo klein
SJ410
Zalig zo klein en licht. Dat is net waarom ze zo goed zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenMijn schoonmama heeft vandaag normaal gezien haar nieuwe Swift. Volgens wat ik hoorde zou het modeljaar 2008 een tikkeltje verandert zijn, weet iemand hier iets meer over?
Dit misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWas wat aan't rommelen in oldskool mappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWas wat aan't rommelen in oldskool mappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWelke maat was dat eigenlijk, want die lijken mij wel heel erg breed onder een SJ?
Ik dacht 30,5 breed. Maar ik kan me wel een beetje vergissen. Is al te lang geleden.
En ja, die zijn veel te breed. Bij full lock sturen raakten die zwaaaaar de bladveren.
Man toch wat een kar
*heimwee*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe verkoper sprak ervan dat de auto 10cm langer was geworden. Ik ga vrijdag het bakje is goed bestuderen, dan zou ik de verschillen toch moeten zien.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ik heb zit met een probleem: Ik ben een echte suzuki fan, en nu wil ik dus een nieuwe swift gaan kopen, nieuw of tweede hands, maakt niet uit. Maar hier is mijn probleem: Ik ben 1,95 meter en ik weet dus niet of ik wel in een 2005 suzuki swift pas! Wie kent dit of wie weet tot welke lengte je goed in een swift past?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sandros12 Bekijk BerichtenIk heb zit met een probleem: Ik ben een echte suzuki fan, en nu wil ik dus een nieuwe swift gaan kopen, nieuw of tweede hands, maakt niet uit. Maar hier is mijn probleem: Ik ben 1,95 meter en ik weet dus niet of ik wel in een 2005 suzuki swift pas! Wie kent dit of wie weet tot welke lengte je goed in een swift past?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHij is in ieder geval enorm ruim en hoog, volgens mij kan het vlotjes. Maar ik zou het zeker is gaan proberen.
Comment
Comment