Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUZUKI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik heb vandaag suzuki-automaat gereden van een amsterdams vrindinneke van me

echt te gek

het ding is perfect voor de stadskern en voor wat't dient
    Zalig! Mijn oma heeft dezelde(ook [3-traps] automaat), maar dan in 't mintgroen.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Is dat een Samurai of SJ? Die 2 kan ik nooit uit elkaar houden.

Heel goede 4x4's maar spijtig zo klein

SJ410

Zalig zo klein en licht. Dat is net waarom ze zo goed zijn.

Comment

Foto's genomen vanuit een Jimny, van Suzuki gespoken

Comment

suzukiekens ondereen, zalig

Comment

Mijn schoonmama heeft vandaag normaal gezien haar nieuwe Swift. Volgens wat ik hoorde zou het modeljaar 2008 een tikkeltje verandert zijn, weet iemand hier iets meer over?
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
              Mijn schoonmama heeft vandaag normaal gezien haar nieuwe Swift. Volgens wat ik hoorde zou het modeljaar 2008 een tikkeltje verandert zijn, weet iemand hier iets meer over?

Dit misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                De verkoper sprak ervan dat de auto 10cm langer was geworden. Ik ga vrijdag het bakje is goed bestuderen, dan zou ik de verschillen toch moeten zien.
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Was wat aan't rommelen in oldskool mappen.

Wat een vet ding...

Comment

NIet echt héél speciaal, maar ze stonden daar zo broederlijk naast elkaar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Was wat aan't rommelen in oldskool mappen.

Welke maat was dat eigenlijk, want die lijken mij wel heel erg breed onder een SJ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Welke maat was dat eigenlijk, want die lijken mij wel heel erg breed onder een SJ?

Ik dacht 30,5 breed. Maar ik kan me wel een beetje vergissen. Is al te lang geleden.

En ja, die zijn veel te breed. Bij full lock sturen raakten die zwaaaaar de bladveren.

Man toch wat een kar

*heimwee*

Comment

De verkoper sprak ervan dat de auto 10cm langer was geworden. Ik ga vrijdag het bakje is goed bestuderen, dan zou ik de verschillen toch moeten zien.
                          Ik heb niks speciaal gezien van verschillen tegenover diegene die ik al tegengekomen was maar het is wel een heel leuk bakje. Hoge zitpositie is leuk net als de mooi ingewerkte radio. De pedalen zijn wel een beetje wennen maar al bij al viel dat nog mee. Voor die prijs is dat echt wel een enorm leuk wagentje.
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik heb zit met een probleem: Ik ben een echte suzuki fan, en nu wil ik dus een nieuwe swift gaan kopen, nieuw of tweede hands, maakt niet uit. Maar hier is mijn probleem: Ik ben 1,95 meter en ik weet dus niet of ik wel in een 2005 suzuki swift pas! Wie kent dit of wie weet tot welke lengte je goed in een swift past?

Comment

Een bezoekje aan de dealer en je hebt 'n antwoord op je vraag
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Weet ik, maar als iemand het hier weet, is het iets makkelijker, snap je?

Comment

Normaal zou het moeten lukken maar ga toch maar eerst langs de dealer zou ik zeggen.

Comment

Ok, dankje. Ik ga van de week even langs de dealer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sandros12 Bekijk Berichten
                                      Ik heb zit met een probleem: Ik ben een echte suzuki fan, en nu wil ik dus een nieuwe swift gaan kopen, nieuw of tweede hands, maakt niet uit. Maar hier is mijn probleem: Ik ben 1,95 meter en ik weet dus niet of ik wel in een 2005 suzuki swift pas! Wie kent dit of wie weet tot welke lengte je goed in een swift past?
                                      Hij is in ieder geval enorm ruim en hoog, volgens mij kan het vlotjes. Maar ik zou het zeker is gaan proberen.
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hij is in ieder geval enorm ruim en hoog, volgens mij kan het vlotjes. Maar ik zou het zeker is gaan proberen.
                                        Bedankt! Ik heb met veel leuke,mooie wagens mijn lengte tegen, maar deze gaat waarschijnlijk wel, super!

Comment

heb mijn suzuki swift sport gehad als test wagen en natuurlijk wat leuke filmpjes gemaakt

Ff de links

Comment

Working...
                                          X