Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUZUKI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knappe karrekes

Comment

De Landbreeze (mss nieuwe Jimny?)

Comment

Ik wil een Samurai... In de zomer moet dat toch geweldig zijn als funbakje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
          Ik wil een Samurai... In de zomer moet dat toch geweldig zijn als funbakje?
          Lijkt me ook een funbakje, kap open en met de haren in de wind rijden.

Comment

Vooral als je achteraan zit, lijkt me...

Comment

Rij maar enkele keren mee in een Samurai, dan zal je nog wel van gedacht veranderen

Comment

Wij hebbe vorig jaar in Kreta een Jimnyke gehuurd, en da was wel plezant, je had vanachter meer plaat dan je zou denken, en me de haren in de wind, is toch leuk??
                Je zou versteld staan van de terreinkapaciteiten.

Comment

Hoe zit het met de betrouwbaarheid van Suzuki en z'n motoren?

Ze geven 3 jaar garantie (werkuren + stukken) én 3 jaar garantie, dan zit je toch voor een tijdje safe.

Comment

Wij hadden vroeger zo'n kleine Alto. Een wagen van maar 600 kg ofzo. Die vloog altijd over de teinsporen bij een overweg. En ik met m'n kop tegen het dak. Da's nu toch ook al dik 10 jaar geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                      Hoe zit het met de betrouwbaarheid van Suzuki en z'n motoren?

Ze geven 3 jaar garantie (werkuren + stukken) én 3 jaar garantie, dan zit je toch voor een tijdje safe.
                      wij hebben nu een Suzuki (New) Ignis, in Augustus 2 jaar, na 1 jaar piepte het stuur een beetje (eerder kraken) is bij het onderhoud gezegd en we hebben een nieuw bedieningsorgaan voor de pinkers gekregen, na een 15 minuten was de klus voor elkaar en geen gepiep meer.

We hebben 3 jaar garantie maar we gaan dat met 2 jaar verlengen, uit voorzorg. Dat kost een paar 100 euro.
                      Ook 3 jaar pechverhelping in heel Europa.

Op de nieuwe SX4 geeft Suzuki zelfs 5 jaar garantie.

Wij zijn er tot nu toe erg tevreden van, en we zouden niet twijfelen om terug een Suzuki te kopen.

Comment

Help mij nieuwe Suzuki te vinden en krijg 5 euro per stuk!

Dit bericht werd verwijderd door de gebruiker
                        Last edited by ; 11/02/2009, 19:13. Reden: Privacy

Comment

ik heb vandaag suzuki-automaat gereden van een amsterdams vrindinneke van me

echt te gek

het ding is perfect voor de stadskern en voor wat't dient

Comment

Zó'n grote Suzuki-fanaat ben ik nu ook weer niet, maar ik ben eens met de huidige Swift gaan rijden en das een bijzonder aangenaam gebakje, onder andere om naar te kijken:

Testje
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
                              Suzuki heeft zelf een diesel ontwikkeld, die in 2007 leverbaar wordt. Hiermee wil het Japanse merk minder afhankelijk worden van Fiat, dat nu verantwoordelijk is voor de dieselmotoren.

De nieuwe dieselmotor krijgt een cilinderinhoud van 1,3 liter en komt in de eerste instantie alleen beschikbaar voor de Suzuki Swift. Verder heeft Suzuki bekendgemaakt dat vanaf 2009 ook grotere dieselmotoren beschikbaar komen voor de Gran Vitara. Het is nog niet bekend of die motoren ook door Suzuki zelf worden ontwikkeld. Bronnen binnen Suzuki melden dat het Japanse merk misschien toch weer bij Fiat aanklopt voor die grote diesels.
                              bron.

Comment

wat een zonde dat dit monster er nog niet tussen stond

escudo pikes peak

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

en nog een mooie swift

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Suzuki Concept Kizashi

Comment

Was wat aan't rommelen in oldskool mappen.

Comment

Is dat een Samurai of SJ? Die 2 kan ik nooit uit elkaar houden.

Heel goede 4x4's maar spijtig zo klein

Comment

Working...
                                          X