Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij hebbe vorig jaar in Kreta een Jimnyke gehuurd, en da was wel plezant, je had vanachter meer plaat dan je zou denken, en me de haren in de wind, is toch leuk??
Je zou versteld staan van de terreinkapaciteiten.
Wij hadden vroeger zo'n kleine Alto. Een wagen van maar 600 kg ofzo. Die vloog altijd over de teinsporen bij een overweg. En ik met m'n kop tegen het dak. Da's nu toch ook al dik 10 jaar geleden.
wij hebben nu een Suzuki (New) Ignis, in Augustus 2 jaar, na 1 jaar piepte het stuur een beetje (eerder kraken) is bij het onderhoud gezegd en we hebben een nieuw bedieningsorgaan voor de pinkers gekregen, na een 15 minuten was de klus voor elkaar en geen gepiep meer.
We hebben 3 jaar garantie maar we gaan dat met 2 jaar verlengen, uit voorzorg. Dat kost een paar 100 euro.
Ook 3 jaar pechverhelping in heel Europa.
Op de nieuwe SX4 geeft Suzuki zelfs 5 jaar garantie.
Wij zijn er tot nu toe erg tevreden van, en we zouden niet twijfelen om terug een Suzuki te kopen.
Zó'n grote Suzuki-fanaat ben ik nu ook weer niet, maar ik ben eens met de huidige Swift gaan rijden en das een bijzonder aangenaam gebakje, onder andere om naar te kijken:
Suzuki heeft zelf een diesel ontwikkeld, die in 2007 leverbaar wordt. Hiermee wil het Japanse merk minder afhankelijk worden van Fiat, dat nu verantwoordelijk is voor de dieselmotoren.
De nieuwe dieselmotor krijgt een cilinderinhoud van 1,3 liter en komt in de eerste instantie alleen beschikbaar voor de Suzuki Swift. Verder heeft Suzuki bekendgemaakt dat vanaf 2009 ook grotere dieselmotoren beschikbaar komen voor de Gran Vitara. Het is nog niet bekend of die motoren ook door Suzuki zelf worden ontwikkeld. Bronnen binnen Suzuki melden dat het Japanse merk misschien toch weer bij Fiat aanklopt voor die grote diesels.
Comment