Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik herinner mij nog dat ik als kleine jongen (pak zo'n 20 jaar geleden...) - en m'n auto-interesse toen al boven kwam - het merk Saab heb leren kennen door die "rare" 96. Al had ik het toen - ik wist ni beter - over een AAP
Die 96 had vreemd genoeg heel wat rally succes. En dat met voorwielaandrijving en een niet bijzonder sterke motor. Maar de wegligging was blijkbaar uitstekend.
Over da "Scandinavisch design" : ik vind Volvo en Saab ook heel interessante merken op dat vlak, maar ik vind ook dat er duidelijk een tegenstrijdige beweging is bij beide merken:
Saab is de laatste tijd zwaar aan het inboeten qua originaliteit en eigenheid sinds GM daar de plak zwaait (banale achterkant van de 9-3 berline, verbanaliseerde restyling van de 9-5...) terwijl Volvo meer en meer mooie wagens op de markt brengt, zeker in vergelijking met de vroegere vierkante tanks.
Gelukkig hebben ze hun turbo know how nog en hun contactsleutel op de horizontale middenconsole
De laatste Saab-prototypes laten gelukkig ook meer goeds beloven...
Hehe, precies achterkant een 350Z met verouderingskuur, met nen spoiler van een oude porsche :-), In ieder geval is et een grappig autoke, maar ik denk wel dat et zalig snel moet gaan!
Hehe, precies achterkant een 350Z met verouderingskuur, met nen spoiler van een oude porsche :-), In ieder geval is et een grappig autoke, maar ik denk wel dat et zalig snel moet gaan!
Dat vind ik toch wel een heel stoer bakske ondanks zijn ouderdom
een sprintbom dat wel, maar ik heb toch mijn twijfels om zoveel pk geweld op de voorwielen te zetten... wegligging van huidige 9-3 is gelukkiglijk al gevoelig verbeterd.
Comment