Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Merci Timo
Wat het spoilertje betreft, dat op de foto (Hirsch accessoire) is id een fijn lipje maar nogal 'massief' en misschien iets te lang. Eigenlijk zouden we, indien mogelijk, graag het lipje vanop de turbo X hebben dat iets beter aansluit bij de kofferklep, iets korter is en ook iets fijner door de openingen onderaan. En dan is er nog het spoilertje van Saab zelf maar dat is dan misschien weer iets te. We zijn er dus nog niet uit.
Opties op een rij:
-Hirsch accessoire (zelfde als in vorige post, andere foto):
-Turbo X (iets hoekiger en korter met openingen onderaan):
-Saab accessoire:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Maar met mijn kleur waarschijnlijk niet aan te raden
Ik vind het volgende
All'alba vincerò!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWat zijn eigenlijk jullie bevindingen van de 1.8T ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
Ik vind het volgende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
-Turbo X (iets hoekiger en korter met openingen onderaan):
Goedgekeurd! Deze sluit het best aan met de rest van de koets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenWelke velgen zijn dat? Origineel Saab og Hirsch? Ze doen me wat denken aan mn Inca's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenWelke velgen zijn dat? Origineel Saab og Hirsch? Ze doen me wat denken aan mn Inca's.Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenOrigineel Saab dus. 3-spoke Inca 18"
Er lag in December nog een setje met banden bij Van Rentergem in Erembodegem (Aalst).
Toch maar niet gedaan.
Als er iemand zo een setje weet liggen zonder banden, let me know.All'alba vincerò!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk BerichtenYep, indeed.
Er lag in December nog een setje met banden bij Van Rentergem in Erembodegem (Aalst).
Toch maar niet gedaan.
Als er iemand zo een setje weet liggen zonder banden, let me know.
Oudst :
Oud :
Nieuw :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWat zijn eigenlijk jullie bevindingen van de 1.8T ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRaf93 heeft een cabrio 1.8t. PM hem eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRaf93 heeft een cabrio 1.8t. PM hem eens.
De stijfheid van het koetswerk was wel in orde, maar ik vond toch dat de auto meer nodig heeft dan de 150pk van de 1.8T .
Let op, hij was goed, maar was niet echt onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenTestrit gedaan op het salon met de witte 1.8T Cabriolet.
De stijfheid van het koetswerk was wel in orde, maar ik vond toch dat de auto meer nodig heeft dan de 150pk van de 1.8T .
Let op, hij was goed, maar was niet echt onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenOei jammer.
Was het een automaat of manueel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
150 pk is idd wat nipt. Ik heb hem onlangs nog laten chippen tot 210 pk en is een heel andere kar geworden.
Comment
Comment