Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prijsofferte :

Saab 9³ Cabrio Vector 1.8t 150hp M6
    Motor : 1998cc / 110KW/ 11pk
    Buitenkleur : Snow Silver
    Binnenkleur : Black Leather
    Kap : Blauw

Opties :

Metaalkleur
    Blue Top
    Advance Pack (handsfree voorbereiding, parking assistance, saab infotainment 150W met cd speler)
    Convenience Pack (auto dimmende binnenspiegel, regensensor, afstandsbediening voor openen soft top)
    Safety Pack (saab anti diefstal met anti lift sensor en bi xenon koplampen met sproeiers)

Totaal na korting : 38.182,00 EUR btw incl.

Comment

• Mooie combinatie zilver met blauwe top.

Comment

• @ Cayenne Scherpe prijzen bij Saab, welke zijn de andere kanshebbers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
          @ Cayenne Scherpe prijzen bij Saab, welke zijn de andere kanshebbers?
          Scherpe prijs, maar sommige dingen zijn echt wel kostelijk.
          En de indeling van de packs suckt wel. Sommige dingen moet ik niet hebben, maar het komt gewoon voordeliger uit om een pack te nemen, want het scheelt bijna niets als je het item solo neemt. En zo loopt het plaatje op hé.

Zo zit er zelfs nog geen windscherm in, kost 500 euro of zo?
          Heb ik niet laten op de offerte zetten, zou ik zowieso gratis erbij moeten hebben mocht ik een kopen. Otherwise, no deal

Denk dat er nog wel marge is om te onderhandelen, denk dat 35k haalbaar moet zijn.

Goh, andere kanshebbers. Eigenlijk ben ik aan het kijken naar auto's die erg veel verschillen. Zo zitten de Saab 9³, de Audi A3 Cabriolet en de Audi TT Roadster in de top3
          Drie totaal verschillende auto's dus.

Comment

• Het zijn toch drie daklozen!!!

Groeten, Rik

Comment

1. Saab
              2. Audi TT
              3. ...
              4. ...
              5. ...
              De a3 is te lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rikpauwels Bekijk Berichten
                Het zijn toch drie daklozen!!!

Groeten, Rik
                Dakloos blijft het zowieso.
                Once you go topless, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Zo zit er zelfs nog geen windscherm in, kost 500 euro of zo?
                  Heb ik niet laten op de offerte zetten, zou ik zowieso gratis erbij moeten hebben mocht ik een kopen. Otherwise, no deal

Denk dat er nog wel marge is om te onderhandelen, denk dat 35k haalbaar moet zijn.

Goh, andere kanshebbers. Eigenlijk ben ik aan het kijken naar auto's die erg veel verschillen. Zo zitten de Saab 9³, de Audi A3 Cabriolet en de Audi TT Roadster in de top3
                  Windscherm moet je gratis krijgen was indertijd geen probleem bij mij.

Van je top 3 vind ik de TT veruit de mooiste/sportiefste/best afgewerkte maar ik denk toch dat de Saab ietsje meer praktisch gaat zijn (kids???) en wat comfortabeler rijdt.

35k gaat moelijk zijn bij Saab denk ik.

Comment

verschillend zijn ze inderdaad wel, die laatste 2 zijn kwaffeurbakken.

2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten

Windscherm moet je gratis krijgen was indertijd geen probleem bij mij.

Van je top 3 vind ik de TT veruit de mooiste/sportiefste/best afgewerkte maar ik denk toch dat de Saab ietsje meer praktisch gaat zijn (kids???) en wat comfortabeler rijdt.

35k gaat moelijk zijn bij Saab denk ik.

Daar wringt het schoentje een beetje.

De TT naar mijn goesting (1.8T S-line ) kost me 40.000 euro btw in, en zeker niet full option. En 1250 euro BIV

De Saab kost me 38k heel goed uitgerust en pakweg 700 euro BIV

De TT is veel sportiever dan de Saab, maar wel kleiner.
                      Voor de Saab krijg je pakken meer 'auto' voor je geld.
                      Maar ik heb de plaats momenteel niet nodig, geen kids.

Comment

• Deze is ook wel lekker
                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• bah, "ottomatiek"
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Saab 9.3

Hallo,
                            Ik heb mij oog laten vallen op een 9.3 sport hatch 120pk
                            Mijn vrouw rijd nu met een v40 115pk en maakt +-35000km/jaar
                            Is dit een goede keuze,is 120pk voldoende?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                              bah, "ottomatiek"
                              Ga uw mond spoelen gij

Trouwens, hoe is de automaat in een 1.8T ?

Comment

• i like this....
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ga uw mond spoelen gij

Trouwens, hoe is de automaat in een 1.8T ?
                                  Weet niet hoe hij icm met de 1.8t is, maar ik hoor slechte dingen over de automaat in de 9-3 (traag)

Comment

Prijsofferte :

Saab 9³ Cabrio Vector 1.8t 150hp M6
                                    Motor : 1998cc / 110KW/ 11pk
                                    Buitenkleur : Snow Silver
                                    Binnenkleur : Black Leather
                                    Kap : Blauw

Opties :

Metaalkleur
                                    Blue Top
                                    Advance Pack (handsfree voorbereiding, parking assistance, saab infotainment 150W met cd speler)
                                    Convenience Pack (auto dimmende binnenspiegel, regensensor, afstandsbediening voor openen soft top)
                                    Safety Pack (saab anti diefstal met anti lift sensor en bi xenon koplampen met sproeiers)

Totaal na korting : 38.182,00 EUR btw incl.
                                    Zilver is echt een banaal kleur op een 93. Das zowat het laatste kleur dat ik zou kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Weet niet hoe hij icm met de 1.8t is, maar ik hoor slechte dingen over de automaat in de 9-3 (traag)
                                      Oei, en ik vind de 1.8T al zowieso geen rappe

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Zilver is echt een banaal kleur op een 93. Das zowat het laatste kleur dat ik zou kiezen.
                                      Maar in combi met een blauwe kap =

Anders is het zwart met beige kap

Comment

Is zo'n beige kap niet moeilijk om deftig proper te houden?

Comment

Oei, en ik vind de 1.8T al zowieso geen rappe

Maar in combi met een blauwe kap =

Persoonlijk ben ik verlekkerd op de carbon grey-uitvoering met beige kap en beige interieur.

De 1.8t zou ik laten chippen naar een 190pk en +300nm. Dan spreken we over een andere auto ... Maar van de automaat kan je beter wegblijven. Haalt al de fun uit de wagen.

Comment

Working...
                                          X