verliefd aan 't worden op de 9-3 cayenne?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenverliefd aan 't worden op de 9-3 cayenne?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
ik zou het eigenlijk niet weten welke kleur het leukst is op een nieuwe 9-3 cabrio... misschien ice blue2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenzilver staat hem eigenlijk nog wel goed! al zou ik het principieel niet nemen omdat de helft van België met een zilvere lease-kar rijdt
ik zou het eigenlijk niet weten welke kleur het leukst is op een nieuwe 9-3 cabrio... misschien ice blue
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenTrouwens, dit weekend eentje zien rijden op de E403
Van dat felle blauw. Heel frisse kleur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDit dus : Limited edition : 20 years - Electric Blue
Heb er ooit zo eentje gezien, oh zo knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSpoiler is wel een must op een cabrio imo
op een donkere kleur is de spoiler weinig zichtbaar
deze attributen worden m.i. wat ouderwets
wel verbergt een spoiler de (te?) grote achterlichtenpartij op de pre-facelift versies
(de rode boorden van de lichten zijn niet echt goed afgewerkt
op de facelift-modellen "versiert" andersom het achterwerk van de wagen, dat lomper is geworden door het weglaten van de sierstrip
ik had gedacht de nieuwe lichten te plaatsen (technisch geen probleem), maar ik ben achterovergevallen van de prijs (>2000euros met originele onderdelen !)
misschien komen er aftermarket-items...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik had gedacht de nieuwe lichten te plaatsen (technisch geen probleem), maar ik ben achterovergevallen van de prijs (>2000euros met originele onderdelen !)
misschien komen er aftermarket-items...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDit dus : Limited edition : 20 years - Electric Blue
Comment
-
Geel, wit en zwart vindt ik mooi.
Verleden week nog een zwarte gezien met zulk een spoilertje, juis door de donkere kleur was het mooi, het gaf iets extra.
Dat wit in die achrerlichten vindt ik ook iets minder, maar met een spuitbusje kunt u dat rood laten spuiten, als het goed gedaan is is het niet zichtbaar dat het gespoten is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
>2000 euros. Enkel voor de achterlichten??? Ben je zeker dat je niet bij de Porsche dealer bent binnengestapt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk BerichtenDat wit in die achrerlichten vindt ik ook iets minder, maar met een spuitbusje kunt u dat rood laten spuiten, als het goed gedaan is is het niet zichtbaar dat het gespoten is.
eigenlijk zou de wagen discreter zijn met kleinere lichten, en op een zwarte auto is het uiteraard te doen; even vragen als mijn skirt laat repareren, die ik tegen een boordsteen heb gekrast
Comment
-
Pluim voor betrouwbaarheid Saab 9-3
27 jan 2009
Het Duitse DEKRA, de onafhankelijke instantie die er onder meer verantwoordelijk is voor de autokeuringen, heeft de Saab 9-3 uitgeroepen tot de meest betrouwbare middenklasser van 2009. Het rapport laat zien welke gebruikte auto's de hoogste kwaliteit hebben en splitst de resultaten op in twee categoriën; met een kilometerstand van 0 tot 50.000km en van 50.000 tot 100.000km. De gegevens van liefst 15 miljoen auto's worden onder loep genomen en het is opzienbarend dat de Zweed het haalt van de Duitse of Japanse middenklassers die doorgaans de leiding nemen in dergelijke onderzoeken.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment