Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kwestie van persoonlijke smaak...
op een donkere kleur is de spoiler weinig zichtbaar
deze attributen worden m.i. wat ouderwets
wel verbergt een spoiler de (te?) grote achterlichtenpartij op de pre-facelift versies
(de rode boorden van de lichten zijn niet echt goed afgewerkt
op de facelift-modellen "versiert" andersom het achterwerk van de wagen, dat lomper is geworden door het weglaten van de sierstrip
ik had gedacht de nieuwe lichten te plaatsen (technisch geen probleem), maar ik ben achterovergevallen van de prijs (>2000euros met originele onderdelen !)
misschien komen er aftermarket-items...
ik had gedacht de nieuwe lichten te plaatsen (technisch geen probleem), maar ik ben achterovergevallen van de prijs (>2000euros met originele onderdelen !)
misschien komen er aftermarket-items...
>2000 euros. Enkel voor de achterlichten??? Ben je zeker dat je niet bij de Porsche dealer bent binnengestapt?
Geel, wit en zwart vindt ik mooi.
Verleden week nog een zwarte gezien met zulk een spoilertje, juis door de donkere kleur was het mooi, het gaf iets extra.
Dat wit in die achrerlichten vindt ik ook iets minder, maar met een spuitbusje kunt u dat rood laten spuiten, als het goed gedaan is is het niet zichtbaar dat het gespoten is.
Dat wit in die achrerlichten vindt ik ook iets minder, maar met een spuitbusje kunt u dat rood laten spuiten, als het goed gedaan is is het niet zichtbaar dat het gespoten is.
ik heb eraan al gedacht
eigenlijk zou de wagen discreter zijn met kleinere lichten, en op een zwarte auto is het uiteraard te doen; even vragen als mijn skirt laat repareren, die ik tegen een boordsteen heb gekrast
27 jan 2009
Het Duitse DEKRA, de onafhankelijke instantie die er onder meer verantwoordelijk is voor de autokeuringen, heeft de Saab 9-3 uitgeroepen tot de meest betrouwbare middenklasser van 2009. Het rapport laat zien welke gebruikte auto's de hoogste kwaliteit hebben en splitst de resultaten op in twee categoriën; met een kilometerstand van 0 tot 50.000km en van 50.000 tot 100.000km. De gegevens van liefst 15 miljoen auto's worden onder loep genomen en het is opzienbarend dat de Zweed het haalt van de Duitse of Japanse middenklassers die doorgaans de leiding nemen in dergelijke onderzoeken.
Comment