Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
    Heeft er nog enkele staan
    Wie? God?

Comment

Vandaag een detailing gedaan van een rode Saab 900 Turbo S in cabrio vorm

Dat ziet er goed uit !! Doe je dit als werk of hobby ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
        Heb je daar meer info van?
        Wat wil je weten? Hij is grijs, in prachtstaat, nu in het bezit van een dame van +40 jaar (moeder van een vriend van me), en zij heeft hem naar het schijnt 6 jaar terug van een verzamelaar gekocht. Rijdt vrij strak (helt niet veel over, ondanks geen Aero en cabrio), motor voelt heel vers aan, ook het interieur heel degelijk enzo. Ik kon er eigenlijk niets slecht van zeggen, buiten de koetswerkstijfheid, maar da's normaal. Ook de versnellingsbak geen probleem, enkel soms de achteruit die wat moeilijker gaat, maar da's ook niks abnormaals. Als je wil maak ik een van de dagen eens wat pics. Echt zalig met dit weer zo open rijden met een Saab met turbo(otje).
        Hij gaat weg omdat z'n moeder een A4 TDI cabrio gekocht heeft (ik vermoed wegens verbruik vooral).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk Berichten
          Ik ben nieuw op het forum en ruim twintig jaar SAABFREAK en prijs mezelf gelukkig dat ik al die jaren met SAAB heb kunnen rijden. Niet elk model was een succes maar in de meeste klopte toch een echt SAAB-hart waardoor het mijne ook verkocht was !!!
          Tijden veranderen...waardoor ook de stijl en bepaalde waarden van dit speciale merk niet meer waren te bespeuren...maar een fan blijft een fan ondanks ik bij een nieuwe aankoop dacht dit is mijn laatste SAAB !! Het afscheid was telkens moeilijker dan ik dacht en nu na jaren voorbereiding dreigt het doek te vallen en hoop ik dat SAAB de 750 grote jongens kan vinden en ik nog een nieuwe kan of mag kopen !!!!!!!
          Welkom
          Heb je een Turbo X (avatar trekt erop)?
          Indien ja, nog meer welkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Welkom
            Heb je een Turbo X (avatar trekt erop)?
            Indien ja, nog meer welkom

Bedankt voor de welkom en ook voor dat beetje meer...

Comment

Vandaag een detailing gedaan van een rode Saab 900 Turbo S in cabrio vorm

Nice. Die mens heeft daar inderdaad het één en ander in voorraad. Ik geloof dat hij vroeger Alfa freak was, maar door zn vriendin aan de Saabs geraakt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Wat wil je weten? Hij is grijs, in prachtstaat, nu in het bezit van een dame van +40 jaar (moeder van een vriend van me), en zij heeft hem naar het schijnt 6 jaar terug van een verzamelaar gekocht. Rijdt vrij strak (helt niet veel over, ondanks geen Aero en cabrio), motor voelt heel vers aan, ook het interieur heel degelijk enzo. Ik kon er eigenlijk niets slecht van zeggen, buiten de koetswerkstijfheid, maar da's normaal. Ook de versnellingsbak geen probleem, enkel soms de achteruit die wat moeilijker gaat, maar da's ook niks abnormaals. Als je wil maak ik een van de dagen eens wat pics. Echt zalig met dit weer zo open rijden met een Saab met turbo(otje).
                Hij gaat weg omdat z'n moeder een A4 TDI cabrio gekocht heeft (ik vermoed wegens verbruik vooral).
                Foto's en vraagprijs, laat maar komen, mag ook pm hoor.

Comment

Vanop het saabforum ook de weg gevonden naar hier Stel alleszins die opgekittelde Turbo X maar eens voor in het 'mijn auto' gedeelte (als ge wilt natuurlijk)

Comment

Nummerplaat 666-XXX van je saab?

Comment

Dat ziet er goed uit !! Doe je dit als werk of hobby ?
                      Hobby :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                        Wie? God?

;-) 123

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          Nice. Die mens heeft daar inderdaad het één en ander in voorraad. Ik geloof dat hij vroeger Alfa freak was, maar door zn vriendin aan de Saabs geraakt is.
                          Jij kent hem? Hoe hij Saab-freak geworden is, weet ik niet ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                            Vanop het saabforum ook de weg gevonden naar hier Stel alleszins die opgekittelde Turbo X maar eens voor in het 'mijn auto' gedeelte (als ge wilt natuurlijk)
                            Het klopt dat hij staat op het SAABforum maar zo ben ik niet op dit forum geraakt
                            Ik zal er eens werk van maken in "mijn auto"...hier alvast een link:

http://www.cardomain.com/id/XsaabX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              Nummerplaat 666-XXX van je saab?
                              Yep, dit is hij iets groter

Comment

• Comment

• ok zalig
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Leuk !! Is genomen aan de karting te St-Niklaas, gelukkig net gewassen aan de foto's te zien

Comment

• de reacties van familie en vrienden blijven altijd wel leuk over m'n Saab

* en hoe oud is die nu?"
                                      - euh... 11 jaar nu...
                                      * amai is die 11 jaar? da zoude ook nie zeggen

en mijn moeder dan: ja maar ja, die "lekt" die af
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

Leuk !! Is genomen aan de karting te St-Niklaas, gelukkig net gewassen aan de foto's te zien
                                        ja inderdaad nu je 't zegt, ben je van in de buurt misschien?
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Nee, uit Antwerpen maar zit er een paar keer per week om met zoontje lief te karten

Comment

Working...
                                          X