Oorspronkelijk geplaatst door Stijn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenVandaag een detailing gedaan van een rode Saab 900 Turbo S in cabrio vorm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHeb je daar meer info van?
Hij gaat weg omdat z'n moeder een A4 TDI cabrio gekocht heeft (ik vermoed wegens verbruik vooral).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk BerichtenIk ben nieuw op het forum en ruim twintig jaar SAABFREAK en prijs mezelf gelukkig dat ik al die jaren met SAAB heb kunnen rijden. Niet elk model was een succes maar in de meeste klopte toch een echt SAAB-hart waardoor het mijne ook verkocht was !!!
Tijden veranderen...waardoor ook de stijl en bepaalde waarden van dit speciale merk niet meer waren te bespeuren...maar een fan blijft een fan ondanks ik bij een nieuwe aankoop dacht dit is mijn laatste SAAB !! Het afscheid was telkens moeilijker dan ik dacht en nu na jaren voorbereiding dreigt het doek te vallen en hoop ik dat SAAB de 750 grote jongens kan vinden en ik nog een nieuwe kan of mag kopen !!!!!!!
Heb je een Turbo X (avatar trekt erop)?
Indien ja, nog meer welkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWelkom
Heb je een Turbo X (avatar trekt erop)?
Indien ja, nog meer welkom
Bedankt voor de welkom en ook voor dat beetje meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenVandaag een detailing gedaan van een rode Saab 900 Turbo S in cabrio vorm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat wil je weten? Hij is grijs, in prachtstaat, nu in het bezit van een dame van +40 jaar (moeder van een vriend van me), en zij heeft hem naar het schijnt 6 jaar terug van een verzamelaar gekocht. Rijdt vrij strak (helt niet veel over, ondanks geen Aero en cabrio), motor voelt heel vers aan, ook het interieur heel degelijk enzo. Ik kon er eigenlijk niets slecht van zeggen, buiten de koetswerkstijfheid, maar da's normaal. Ook de versnellingsbak geen probleem, enkel soms de achteruit die wat moeilijker gaat, maar da's ook niks abnormaals. Als je wil maak ik een van de dagen eens wat pics. Echt zalig met dit weer zo open rijden met een Saab met turbo(otje).
Hij gaat weg omdat z'n moeder een A4 TDI cabrio gekocht heeft (ik vermoed wegens verbruik vooral).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk BerichtenBedankt voor de welkom en ook voor dat beetje meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk BerichtenBedankt voor de welkom en ook voor dat beetje meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk BerichtenDat ziet er goed uit !! Doe je dit als werk of hobby ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenNice. Die mens heeft daar inderdaad het één en ander in voorraad. Ik geloof dat hij vroeger Alfa freak was, maar door zn vriendin aan de Saabs geraakt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk BerichtenVanop het saabforum ook de weg gevonden naar hier Stel alleszins die opgekittelde Turbo X maar eens voor in het 'mijn auto' gedeelte (als ge wilt natuurlijk)
Ik zal er eens werk van maken in "mijn auto"...hier alvast een link:
http://www.cardomain.com/id/XsaabX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenNummerplaat 666-XXX van je saab?
Comment
-
de reacties van familie en vrienden blijven altijd wel leuk over m'n Saab
* en hoe oud is die nu?"
- euh... 11 jaar nu...
* amai is die 11 jaar? da zoude ook nie zeggen
en mijn moeder dan: ja maar ja, die "lekt" die af2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk BerichtenLeuk !! Is genomen aan de karting te St-Niklaas, gelukkig net gewassen aan de foto's te zien2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment