Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thebeast Bekijk BerichtenTja SAAB hoelang nog .......???
Oorspronkelijk geplaatst door tomhirsch Bekijk Berichten
Is het de bedoeling dat er een foto in je post staat? Ik zie niets staan, maar ben wel benieuwd naar je 9-5, ziet er veelbelovend uit als ik je avatar zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenO ja, er staat een ferm Saab(je) te koop bij mn garage.
Saab 9-3 Sedan 2.0T Aero
10/2003
210pk
186200km
Hirsch volledig uitlaat systeem
Hirsch vering
19" Hirsch velgen
Hirsch vermogen upgrade 2 252pk
€10.450
Comment
-
-
Hmm dik idd, maar die velgen zijn erover imo.
Zo'n 9-3 2.8T is toch niet te onderschatten hoor, blijft mooi in de poep van een BMW E92 335i plakken
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHmm dik idd, maar die velgen zijn erover imo.
Zo'n 9-3 2.8T is toch niet te onderschatten hoor, blijft mooi in de poep van een BMW E92 335i plakken
+ YouTube Video
Gaat goed mee, niet slecht voor een automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenForevaaah
Hallo Tom, welkom!
Is het de bedoeling dat er een foto in je post staat? Ik zie niets staan, maar ben wel benieuwd naar je 9-5, ziet er veelbelovend uit als ik je avatar zie.
Einde is nabij , mijn gedacht
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenJa allez jong Wouter, kopen die handel!
Is echt vet om te zien rijden, ben bijna zeker dat jij het was, nummerplaat kwam me bekent voor..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk heb je 900 vrijdag nog gezien in gent. mooi!
Is echt vet om te zien rijden, ben bijna zeker dat jij het was, nummerplaat kwam me bekent voor..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHet zwart Schaab nog eens gewassen vandaag, blinkt mooi
Nog altijd aan het wachten op een nieuwe herder
Kwijl....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenDit is hem dus
Als je deze kont lekker vind, is de superb ook een mooie wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMoet dat nu echt die foto hier posten?
Kwijl....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenJa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenAh, waar dat?
Daar ergens tussen dus..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk ken niet alles zo goed daar. Ik zat op een bus tussen sint pieters station en een kot dicht bij de overpoort..
Daar ergens tussen dus..
Tegen den avond dan, want ben die dag enkel de Saab gebruikt om een snack te gaan eten in 't Hoekske.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHet zwart Schaab nog eens gewassen vandaag, blinkt mooi
Nog altijd aan het wachten op een nieuwe herder
Comment
Comment