Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Deze wordt ook al zeldzaaam - 900 Turbo

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=159002324
    Slijklappen eraf, een mooie eigenwijze Saabvelg eronder en je hebt een ongeloooooflijk zalige Saab
    Dat moet zo fijn rijden zo'n oude Turbo, turbogat en dan zo'n lekkere duw in de rug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Slijklappen eraf, een mooie eigenwijze Saabvelg eronder en je hebt een ongeloooooflijk zalige Saab
      Dat moet zo fijn rijden zo'n oude Turbo, turbogat en dan zo'n lekkere duw in de rug
      Hier oude Inca velgjes onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
        Hier oude Inca velgjes onder
        Jaaaah
        Damn ooit wil ik me een old-school Saab turbo kopen

Comment

• zeg, iemand interesse in een 900 classic cabrio (i'tje denk ik)? conciërge hier reed er mee, maar sinds hij zijn nieuwe E46 cabrio heeft staat die hier al meer dan een jaar stil staat niet te koop precies, maar 'k vind zo zielig om die daar te zien staan heeft deze kleur en beige lederen zetels

is wel heel wat werk aan, het dak zit vol scheuren, leder is verwaarloosd, lak, logo's... maar misschien leuk als een projectje voor iemand met veel tijd
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Deze wordt ook al zeldzaaam - 900 Turbo

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=159002324
            Onze buurman had vroeger efkes zo eentje - een oranje/bruine. Lang heeft hij er niet mee gereden aangezien hij bijna constant van auto wisselde. Zelden heeft hij +1j met dezelfde gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              zeg, iemand interesse in een 900 classic cabrio
              staat niet te koop precies,
              <<-->>

Comment

• indien interesse kan ik wel eens horen bij de eigenaar he
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

http://www.kapaza.be/Autos/Saab/1730...990_zwart.html
                  Ziet er netjes uit, en het is een Turbo met slechts 130.000km, wel wat duur...
                  Dat is wel echt een leuke kar...
                  Saab 900...pokkezwart...beige...

Comment

• Ik hoop dat het uit de foto's duidelijk is dat dit een echte liefhebbersauto is die als volgt is samen te vatten: Technisch perfect, Carrosserie perfect en Interieur perfect. Ik heb het afgelopen jaar € 5.000 aan onderhoud uitgegeven, o.a. aan nieuwe remschijven, remblokken en schokdempers rondom. Daarnaast heeft de auto altijd alle onderhoudsbeurten (aantoonbaar) gehad.

Bouwjaar : 06-1999
                    Km stand : 143.500
                    Vraagprijs : € 12.500,-

Comment

• Staat hij al in Gent Wouter? Wat een prachtkar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                        zeg, iemand interesse in een 900 classic cabrio (i'tje denk ik)? conciërge hier reed er mee, maar sinds hij zijn nieuwe E46 cabrio heeft staat die hier al meer dan een jaar stil staat niet te koop precies, maar 'k vind zo zielig om die daar te zien staan heeft deze kleur en beige lederen zetels

is wel heel wat werk aan, het dak zit vol scheuren, leder is verwaarloosd, lak, logo's... maar misschien leuk als een projectje voor iemand met veel tijd
                        welke motorisatie en type ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
                          welke motorisatie en type ?
                          Staat er bij, hij denkt een 900i, zal dan wel een 900i 16v met 128pk zijn, atmosferische 2.0 dus.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Op de foto's nette 900 cabrio voor een mild prijsje, oude nummerplaat geeft me goede hoop. Voor zover ik de uitlaat kan zien vermoed ik dat het een 900S (lpt dus) is

Comment

• Miss iets voor Walter?

Comment

Miss iets voor Walter?
                                En hij staat nog vlakbij ook. Alleen walg ik van dat stuur.

Comment

Een stuur kan je vervangen.

Comment

• Zijn best wel leuke stuurtjes hoor, IRL valt dat beter mee
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Een stuur kan je vervangen.
                                      Ssst, ik zoek een reden om niet te gaan kijken.

Comment

http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=58757

Ik hoop dat het uit de foto's duidelijk is dat dit een echte liefhebbersauto is die als volgt is samen te vatten: Technisch perfect, Carrosserie perfect en Interieur perfect. Ik heb het afgelopen jaar € 5.000 aan onderhoud uitgegeven, o.a. aan nieuwe remschijven, remblokken en schokdempers rondom. Daarnaast heeft de auto altijd alle onderhoudsbeurten (aantoonbaar) gehad.

Bouwjaar : 06-1999
                                        Km stand : 143.500
                                        Vraagprijs : € 12.500,-

ey , prachtiga saab!!! wil gwn is ff wat info over die remmen van je, want mijn orginele voldoen al een tijdje ni meer en ben opzoek na andere.
                                        http://i44.tinypic.com/25ja62a.jpg[/IMG
                                        ]

Comment

Jij hebt nog zelf tegen mij gezegd dat een stuur vervangen (in een 900) echt supergemakkelijk is
                                          Slecht argument dus... Je kan toch eens gewoon gaan kijken ook?

Comment

Working...
                                          X