Superknap! Wat zijn de voordelen van E85 tov benzine?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenexplosiever, dus krachtiger
Dit kan toch niet
Zo goedkoopLast edited by stradge; 15/08/2009, 17:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenverkeerde foto gepost denk ik
Aangepast!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiiiiiice
Dit kan toch niet
Zo goedkoop
Comment
-
-
We hebben hier sinds kort een 2007 Saab 9-3 1.9 TDI Vector op de oprit. Deze wordt gebruikt door de moetie voor boodschappen en door mij voor klanten. Best nog een heerlijk ding om mee te rijden en de automaat is nog verrassend goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWe hebben hier sinds kort een 2007 Saab 9-3 1.9 TDI Vector op de oprit. Deze wordt gebruikt door de moetie voor boodschappen en door mij voor klanten. Best nog een heerlijk ding om mee te rijden en de automaat is nog verrassend goed.
Mensen met gebruikerservaringen ervan mogen ze hier altijd zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWe hebben hier sinds kort een 2007 Saab 9-3 1.9 TDI Vector op de oprit. Deze wordt gebruikt door de moetie voor boodschappen en door mij voor klanten. Best nog een heerlijk ding om mee te rijden en de automaat is nog verrassend goed.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Zoals Magna en Opel al maanden aan het klooien zijn, zo leek het bij Koenigsegg en Saab ook niet echt soepeltjes te verlopen. Pas nog vroegen we ons af of het sprookjesverhaal nog wel een happy end zou krijgen, maar vandaag is er dan toch een belangrijke stap gezet. Beide partijen tekenden een koopovereenkomst waarin […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk wil een viggen.
Liever een gewone 9-3 en platchippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ik wil een 9-3 1.8t Hirsch als daily en een 900S of Turbo classic als weekendkar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie wil ik nu juist niet, ik vind hem wat opzichtig
Liever een gewone 9-3 en platchippen
blijft uiteraard nog eentje te vinden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichteneven mierenn**ken, bij Saab noemt men de diesels TiD, TDI is een VW-term
Comment
Comment