Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze morgen op de radio gehoord : "als er deze maand geen opkoper is, gaat Saab dicht..."
waar ligt de grootste bron onderdelen om onze Saab's op de baan te houden ?
ik heb dit in 1982 reeds meegmaakt met Triumph, maar toen waren er nog tal van firma's die zich bezig hielden met de engelse roadsters (nu nog is onderdelen vinden geen probleem voor mijn Spitfire)
maar wat wordt het met de Saab-dealers als deze rampscenario zich voordoet ?
Er moet een deftige geïnteresseerde zijn tegen eind deze maand, het afronden van de deal mag iets langer duren.
Ik veronderstel dat er wel saab-onderdelen, net zoals citroen DS-, triumph-, rover-, ... onderdelen beschikbaar zullen blijven via een alternatief circuit + veel onderdelen van de huidige 9-3 zijn gemeenschappelijk met de opel vectra ...
STATEMENT SPYKER CARS ON INTEREST IN SAAB
ZEEWOLDE, The Netherlands (December 2, 2009) – In response to market enquiries, Spyker Cars confirms that it, together with its shareholder Convers Group, has expressed an interest in Saab Automobile AB. If and when we are able to comment further, we will do so but we are unable to provide more information at this time.
Zijn die daar nu serieus? Ze zitten zelf met financiële problemen, dan gaan ze nog eens een bedrijf waarin serieus geïnvesteerd moet worden kopen.
Once you go Mac, you never go back. Audi A3 SB 1.6TDI
Zijn die daar nu serieus? Ze zitten zelf met financiële problemen, dan gaan ze nog eens een bedrijf waarin serieus geïnvesteerd moet worden kopen.
Niet dat ik sta te springen voor spyker maar ik denk dat de investeerders - net zoals bij koenigsegg - het merk "spyker" gewoonals uithangbord gaan gebruiken waaronder kapitaal wordt gezocht maar dat ze saab niet laten overnemen door spyker.
't Is niet dat het geld van spyker zal komen maar eerder van de investeerders achter spyker (de Russisiche conversbank dus) en die hun connecties.
Comment