Eindelijk! Ik ben benieuwd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenwanneer staat die eigenlijk in de showroom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtengroot CO2-verschil voor de automaat... is da normaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenheeft saab trouwens een automaat met dubbele koppeling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendat een automaat meer uitstoot is niet meer dan normaal, maar dit is idd wel veel.
heeft saab trouwens een automaat met dubbele koppeling?
Comment
-
Als ik het mij goed herinner is de 2.2 de oudere diesel die van Opel komt, de 1.9 de nieuwere die van Fiat komt.
Het zwakste punt van die 2.2 is de dieselpomp (= enorm duur), terwijl de 1.9 in sommige gevallen de ene egr-klep na de andere richting vuilbak gooit...
Ik zou de 1.9 kiezen: stiller, zuiniger, nieuwer, fiscaler2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
1998 Saab 9-3 TiD (sold)
1993 Saab 900i aero (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenVan de I love Saab actie 2 cheques gekregen.
Eentje van €500 bij aankoop van een nieuwe Saab en een andere van €100 bij aankoop van accessoires of wisselstukken.
Dank u Saab!2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
1998 Saab 9-3 TiD (sold)
1993 Saab 900i aero (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenZoals beloofd volgen hier de foto's:
(terugkeren naar het oorspronkelijke bericht om de foto's te zien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMooi!
Comment
-
Kan er iemand me wat meer vertellen over de Saab 900 Carlsson? Niet de typische informatie zoals de productieaantallen ofzo.
Meer 'diepgaander' informatie, wat er motorisch/ophanging/remmengewijs anders is, wat de mankementen waren/zijn, waar je specifiek moet op letten als je zo'n exemplaar voor je neus hebt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKan er iemand me wat meer vertellen over de Saab 900 Carlsson? Niet de typische informatie zoals de productieaantallen ofzo.
Meer 'diepgaander' informatie, wat er motorisch/ophanging/remmengewijs anders is, wat de mankementen waren/zijn, waar je specifiek moet op letten als je zo'n exemplaar voor je neus hebt...
Comment
-
Op de nieuwe 9-5 wordt slechts 4 % korting gegeven en die geldt dan nog niet eens voor de opties. Als je het mij vraagt een erg arrogante opstelling voor een merk dat tracht te overleven. Ik vrees dat mijn Saab-tijdperk er op zit. Van tegoed-bonnen zoals hierboven vermeld heb ik als min of meer trouwe Saab rijder (is mijn tweede 9-5 en mijn eega reed vroeger met een 900) ook niks gemerkt. Ontgoochelend.
Comment
Comment