Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe break zal echt patat erop zijn int zwart......
Een tijdje geleden bij een oleiding eens een testrit mogen doen met een 9-5 berline.... ik was helemaal verkocht aan de lijn maar van rijden (was de dieselversie) trok het op niks... stomme head-updisplay stoorde me mateloos en was de rest ook niet bedieningsvriendelijk..... toen ik uitstapte heb ik toch nog eens omgekeken..... SAAB ......
Klein vraagje: Mijn nonkel is van plan zijn Saab 9-5 2.3t Aero Sedan (van rond 2000 dacht ik) te verkopen. Hoeveel kan hij hier ongeveer voor krijgen? Ik heb gezien dat op autoscout deze auto's rond de €5000 gaan. De wagen heeft 160.000 km en heeft dit als uitrusting (kan nog meer opzitten):
- Zwarte lederen zetels
- Navigatie
- Airco
- Automaat
- Hout inleg
- 4 praktisch nieuwe winterbanden
-...
Voorbeeld van kleur en velgen. Wagen is wel een sedan, maar die vond ik niet zoals de zijne eruitziet:
Als er interesse moest zijn wil ik altijd wel om wat meer details vragen
Nee, is een automaat. En ook geen foto's van interieur of exterieur. Die foto hierboven was gewoon een zoekertje vanop het internet, want je vindt bijna geen sedan zoals de zijne.
Interieur is zwart leder met bruin hout.
Voorbeeld van een ander zoekertje: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...345680&asrc=fa
Interieur is juist hetzelfde maar dan met automaat.
Nieuwe 900'en
Wat moeten de jaren '80 zoveel leuker geweest zijn qua auto's, nog geen zever over het mileu, niet alle auto's zagen er hetzelfde uit, geen SUV's en monovolumes, meer naft dan diesel...
Comment