Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
m'n collega is geïnteresseerd, eigenaar heeft reeds mailtje gekregen en bericht op z'n antwoordapparaat dat we de wagen wensen 'te reserveren' en willen komen kijken.
Ze vindt het een prachtige combinatie van model en kleur
m'n collega is geïnteresseerd, eigenaar heeft reeds mailtje gekregen en bericht op z'n antwoordapparaat dat we de wagen wensen 'te reserveren' en willen komen kijken.
Ze vindt het een prachtige combinatie van model en kleur
Bedankt patje007 voor deze tip, bedankt collega om me te vertrouwen
Enige wat ik nog wou weten is of deze nog het oude koelmedium of het nieuwe heeft voor de airco, want de airco werkt maar half. En 't wordt wel redelijk duur als het medium nog moet aangepast worden. Maar dat kan alleen verschil uitmaken voor de prijs, niet voor de verkoop.
Voor de rest staat die wel ferm in orde
Heb er zelf mee gereden en hij rijdt zoals een échte SAAB. Zalige kar. Ze zal er veel genot van hebben. En ik vind het eigenlijk wel sexy , een jongedame in een Saab. En een classic dan nog.
Ik passeer iedere dag in een straat aan het Fort in Morstel..... aan een bepaald huis staat er een 9-5 Aero en 3*900's.... lijkt me een Saab familieke te zijn. RESPECT!
Comment