Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
    over mijn 9-3 gesproken, ik geraak daar dus niet van af he enkel interesse van een franse neger die er 1500 voor wilt geven
    Tja, een 9-3 van ongeveer 15 jaar oud Het zijn niet meteen collector's items, hè. Als je weet dat mijn 9-3 SS na 5 jaar nog 2.500 heeft opgeleverd, dan weet je 't wel zeker? Er stond weliswaar 260.000 km op, maar niettemin.

Comment

• pfft
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Belgische importeur verzorgt garantie Saab

dinsdag 21 februari 2012 om 07u24
        Met de aanvraag tot faillissement van Saab op 19 december, is een einde gekomen aan de officiële, 24 maanden geldende fabrieksgarantie. Hoewel de curatoren in Zweden die Saab nu leiden, nog geen beslissing hebben genomen over het eventueel voortzetten van die garantie, heeft de Saab Belux Invoerder, Beherman European, in samenwerking met het netwerk van Belgische & Luxemburgse Saab verdelers, een alternatief ontwikkeld.

Belgische importeur verzorgt garantie Saab
        De grote beschikbaarheid van originele wisselstukken is een belangrijk element in deze context. Voor de Saab-rijders is er dus heel weinig verandering qua garantie en onderhoud, ondanks het faillissement van Saab. Beherman European, de officiële Saab Invoerder voor Belux, heeft samen met het officiële Belgisch/Luxemburgse Saab netwerk, bestaande uit 33 servicepunten, een alternatief concept ontwikkeld om het wegvallen van de fabrieksgarantie op te vangen. Dit alternatieve garantieplan is alleen geldig voor nieuwe auto's die de afgelopen 24 maanden via het officiële Belgisch/Luxemburgse Saab verkoopkanaal in België/Luxemburg zijn verkocht. Dit initiatief maakt een einde aan een onzekere periode voor alle Belgische en Luxemburgse Saab eigenaars die zich recentelijk een Saab kochten. (MVL)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten

dinsdag 21 februari 2012 om 07u24
          Met de aanvraag tot faillissement van Saab op 19 december, is een einde gekomen aan de officiële, 24 maanden geldende fabrieksgarantie. Hoewel de curatoren in Zweden die Saab nu leiden, nog geen beslissing hebben genomen over het eventueel voortzetten van die garantie, heeft de Saab Belux Invoerder, Beherman European, in samenwerking met het netwerk van Belgische & Luxemburgse Saab verdelers, een alternatief ontwikkeld.

De grote beschikbaarheid van originele wisselstukken is een belangrijk element in deze context. Voor de Saab-rijders is er dus heel weinig verandering qua garantie en onderhoud, ondanks het faillissement van Saab. Beherman European, de officiële Saab Invoerder voor Belux, heeft samen met het officiële Belgisch/Luxemburgse Saab netwerk, bestaande uit 33 servicepunten, een alternatief concept ontwikkeld om het wegvallen van de fabrieksgarantie op te vangen. Dit alternatieve garantieplan is alleen geldig voor nieuwe auto's die de afgelopen 24 maanden via het officiële Belgisch/Luxemburgse Saab verkoopkanaal in België/Luxemburg zijn verkocht. Dit initiatief maakt een einde aan een onzekere periode voor alle Belgische en Luxemburgse Saab eigenaars die zich recentelijk een Saab kochten. (MVL)
          Gisteren gebeld naar de garage, en ze hebben bevestigd dat mijn beschadigde zetelhoes inderdaad onder de garantieregeling van Beherman wordt vervangen. Goed nieuws

Comment

• Top Gear Saab tribute
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vandaag prijs gehad voor een ringtank van +-60l: 1700€ voor alles...

Blijft toch -relatief- veel geld

Comment

• da's heel cheap! ik heb voor een 69 litertank vorige week 2080 betaald. bigas
                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Vandaag prijs gehad voor een ringtank van +-60l: 1700€ voor alles...

Relatief inderdaad.... schone prijs feitelijk.
                  Verdient toch rap terug niet, als je er een tijd mee gaat rijden natuurlijk.
                  Welk merk? Vialle schijnt best te zijn voor Saab, niet?

Comment

• door de keuring geraakt! maandag hem inschrijven eindelijk

opmerking op keuring: geen brandblusser (moet niet in duitsland). nu ben ik dat ding al gaan halen, maar even een vraag naar de 9-5 eigenaars: waar is dat geplaatst bij jullie?
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• In de koffer smijten ^^
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Heb er geen

Bij de vorige zat dat bovenaan het voetencompartiment van de passagier. Bij mijn vorige 9-3 gemonteerd naast de instaplijst aan de passagierszijde
                        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                        Porsche 993 (1994)

Comment

• bij mijn 9-3 ook, dus er moet toch wel ergens een standaard plaats zijn he
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik heb ook geen brandblusser zitten, ook geen parkeerkaart en ook geen gevarendriehoek. Kzal dat maar snel in orde maken denk ik

Comment

• Je wordt er blijkbaar niet meer voor afgekeurd.
                              Heb de onze ook gekeurd voor verkoop vorige week, opmerking op losliggen in de koffer en opmerking omdat hij vervallen is.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik heb ook geen brandblusser zitten, ook geen parkeerkaart en ook geen gevarendriehoek. Kzal dat maar snel in orde maken denk ik
                                Heb je dan wel fluovestjes en een een verbandkist liggen? Dat laatste heb ik zelf ook nog niet

Comment

Vandaag prijs gehad voor een ringtank van +-60l: 1700€ voor alles...

Voor een Vialle??
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                                    Heb je dan wel fluovestjes en een een verbandkist liggen? Dat laatste heb ik zelf ook nog niet
                                    he fluovestjes heb ik ook niet, maar daar zeiden ze niks over
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Vorige week nog naar de keuring geweest: niemand die gevraagd heeft naar een verbanddoos, fluovestje of brandblusser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Vorige week nog naar de keuring geweest: niemand die gevraagd heeft naar een verbanddoos, fluovestje of brandblusser.
                                        Nee, daar kijken ze niet naar. De politie soms wel, met de nadruk op soms.

Comment

• "Time for service"

hallo Saab-fellows !

weet soms iemand hoe de melding "Time for service" te schrappen zonder naar een dealer te rijden ?

alvast bedankt !

Comment

Working...
                                          X