Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• i want one!
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Die wil ik ook wel ja!
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
        i want one!
        Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Die wil ik ook wel ja!
        Dat boek gaat goed verkopen volgens mij. Ook al is de inhoud niet veel, 170 pagina's met plaatjes zijn ook altijd leuk voor het slapen gaan.

Comment

• oude 95 en 93 in china in produktie

Comment

• ooh boy
            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Even een vraagje over het starten van een Saab 9-3 1.9? Moet je hem enkel laten voorgloeien of moet je ook wachten totdat de check voltooid is?

Comment

• Gisteren Hirsch onderstel (schokdempers + -30mm Eibach) eronder gekletst

Gaat pas ideaal zijn wanneer deze eronder komen te liggen:

Juist nog 18" banden kopen maar 't is nog niet voor direct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk Berichten
                  Even een vraagje over het starten van een Saab 9-3 1.9? Moet je hem enkel laten voorgloeien of moet je ook wachten totdat de check voltooid is?
                  Je mag starten tijdens die check.

Comment

• Nog een week of twee en ik ga na 9jaar volkswagen de overstap maken naar een Saab, ik ben benieuwd hoe hij gaat meevallen!
                    Ik heb een tweedehands saab 9-3 sporthatch TTID AERO gekocht.

Moesten jullie nog tips hebben of intersante sites en weetjes mogen jullie dit altijd laten weten.
                    Ik ben ook nog op zoek naar een goeie saab kenner / garage regio Mol.

Ps heeft iemand ervaring met de TTID motoren? Ik vind er niet zo heel veel van terug (maar dat kan er ook aan liggen dat ik VW gewoon ben, daar rijden er nu eenmaal veel meer van rond hé)

greetz...
                    Mazda MX-5 NA
                    Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Het is precies maar stil bij de saab lovers?

Het is voor mij wel wennen, dat er veel minder info te vinden is over saab, tegenover vw...
                      Ofwel moet ik de juiste sites nog weten te vinden
                      Mazda MX-5 NA
                      Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk Berichten
                        Het is precies maar stil bij de saab lovers?

Het is voor mij wel wennen, dat er veel minder info te vinden is over saab, tegenover vw...
                        Ttid is een plezante motor. Als je veel wil leren over saab, bezoek saabforum.nl eens...

Veel succes en stel hem eens voor in het topic mijn auto...
                        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                        Porsche 993 (1994)

Comment

• veel nieuw nieuws valt er natuurlijk niet meer te rapen

ik vind mijn schaap nog altijd tof
                          Last edited by Hans; 23/05/2012, 21:17.
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                            Ttid is een plezante motor. Als je veel wil leren over saab, bezoek saabforum.nl eens...

Veel succes en stel hem eens voor in het topic mijn auto...
                            Als ik hem heb zal ik hem zeker voor stellen, ik moet nu nog even wachten, tot dat er nog twee nieuwe banden op liggen, en dat hij gekeurd is voor verkoop...
                            Mazda MX-5 NA
                            Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Mijn droomauto's, een 9000 heb ik al gehad Blijft toch ferm zo een 9000 trailer
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk Berichten
                                Het is precies maar stil bij de saab lovers?

Waar moeten we het over hebben? Hoe Victor Müller z'n moestuin onderhoudt? Wil je dagelijkse updates, kijk dan eens op www.saabforum.nl of www.saabsunited.com.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Mijn droomauto's, een 9000 heb ik al gehad Blijft toch ferm zo een 9000 trailer
                                  Geen kwaad woord over je voorkeur, maar ik zal het nooit begrijpen, die voorliefde voor de 9000.

Comment

• Ik heb wel zin om eens naar deze te gaan zien:

€1000, daar kan je toch niet aan gekl**t zijn.

Comment

• idd, das ni veel voor een gekeurde ? turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                        Geen kwaad woord over je voorkeur, maar ik zal het nooit begrijpen, die voorliefde voor de 9000.
                                        Heb je al met 1 gereden, mijne anni 9000 had 225 pk en die bleef maar trekken, ni normaal, mijne lexus heeft er 215, maar de 225 pk leken wel 300 pk tav de 215 pk nu. Heeft natuurlijk met de turbo te maken mis hem nog. Heb ooit testrit gedaan met een saab 900 classic en vond het niet speciaal rijden, wel mooi natuurlijk. Ieder zijn voorkeur
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                        X