Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er hier iemand een goed adres voor saab onderdelen? ben op zoek naar een logo voor in grille vooraan voor Saab 93 cabrio (19tid 2007) , mag volledige grille ook zijn. Al op enkele plaatsen gehoord , maar tot hier toe niet aan te geraken.
Ik vind het toch nog vrij veel geld eigenlijk. Het is voor een 'tijdelijke' oplossing 1-2j. met een klein budget en ik ga er van uit dat we er nadien niet veel meer dan de waarde van een eco-premie zullen voor krijgen. Toch maar eens kijken voor een 9-3 diesel dan, die staan een pak goedkoper.
tja die 1.9 is van opel, in hoeverre dat die veel km's aan kan...? de benzine T7's kunnen hoge km standen aan natuurlijk. (ik weet niet of de 1.8t eigenlijk een T7 is). wel een mooi uitgeruste wagen, jammer van de nageplaatste parrot, naar mijn ervaring klinken die dingen niet zo goed voor de andere kant van de telefoonlijn...
Comment