Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooi
Het nieuwe logo is idd wel maar saai.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Lezen kan soms echt wel helpen... Dit is een eerste testexemplaar, bedoeld om de nieuwe componenten te testen. Alles dat van GM kwam is er uit gegooid (van moeten). Dus onderhuids is er heel wat veranderd. Aan de oppervlakte nog niet, omdat dit... een mule is. De aanpassingen aan het koetswerk moeten nog gebeuren. Lijkt me logisch dat ze nu nog niet gaan rondkarren met het nieuwe koetswerk.
Eerlijk gezegd: als ze het interieur wat zouden upgraden, dan zou ik hem zo opnieuw kiezen. Maar wel met een benzineblok, dat blijft toch leuker klinken in een cabrio.
Voor wie wilt komen schermen met "het is het platform van de oude Vectra"... think again. Al vanaf dag 1 was het voor Opel onmogelijk om de 9-3 in hun eigen fabrieken te bouwen, omdat Saab er zo veel aan had gewijzigd. Verstevigingen in de bodemplaat, meedraaiende achterwielen, A-stijl waar je een eland tegenaan mag gooien, etc., etc... Ze waren ook de eerste om er een Haldex-systeem in te bouwen, en dat dik tegen de goesting van GM in, want "dat was nooit zo voorzien". En nu zijn zelfs alle Opel-onderdelen er uitgegooid. 't Is dus maar hoe je het bekijkt. Iets oude rommel noemen, is soms hetzelfde als iets een nieuw platform noemen. Of geloof je echt dat elke autofabrikant telkens opnieuw het warme water uitvindt?
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk BerichtenEven terzijde van al het comeback nieuws van Saab: Wie weet er een goede carrosier zijn die (veel) ervaring heeft met het spuiten van Saab's?
Ik zend je pm__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenEen Saab is een auto als een andere om te spuiten toch?
Ik zend je pm
(PS bompa: je inbox zit vol)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk BerichtenDat klopt. Maar ik zet het er specifiek bij omwille van slechte ervaringen met kleurverschillen.
(PS bompa: je inbox zit vol)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk BerichtenDat klopt. Maar ik zet het er specifiek bij omwille van slechte ervaringen met kleurverschillen.
(PS bompa: je inbox zit vol)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Jason Castriota had nog wat SAABs in zijn pen zitten toen de stekker eruit ging. Dit zijn er drie van.
Saab 9-1
Last edited by svenio_g; 28/10/2013, 15:15.
Comment
-
Saab Sonett
Comment
-
Saab 9-3 (die eerder al bekend raakte via verschillende lekken)
Volledig artikel en galerij met meer beeldjes op Autofans.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenSaab Sonett
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Saabliefhebber wel, maar kan je spijtig genoeg niet helpen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment