Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ze wil niet ... te moeilijk om mee te leren rijden ('t is idd wel een moeilijke auto), slecht zicht rondom, moeilijk om te parkeren, ... nie echt ideaal voor ne beginnenden chauffeur.
ik ga wel op mijn golf de stalen velgen terugleggen hoor
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ben liefhebber van bijna alle modellen van saab (ook de oudere) en zou er mij graag eentje aanschaffen (900 of 9.3). Helaas ken ik niemand die een saab heeft en mij zou kunnen zeggen of saab bv. duur(der) is onderhoud dan een andere auto. Hebben jullie een idee wat een klein/groot onderhoud kosten?
Zou ook gezien het aantal km dat ik ga doen opteren voor LPG. Iemand ervaring hiermee?
Bedankt,
Michel
Ik heb net gekeken,
een klein onderhoud kost 40 à 45 €
een groot onderhoud kost 125 €
ze wil niet ... te moeilijk om mee te leren rijden ('t is idd wel een moeilijke auto), slecht zicht rondom, moeilijk om te parkeren, ... nie echt ideaal voor ne beginnenden chauffeur.
ik ga wel op mijn golf de stalen velgen terugleggen hoor
Jammer van de 2.2, hoeveel kost de jaarlijkse taks.
Hoe betrouwbaar zijn deze 2.2 TIDs, zijn ze zuinig... wie weet in plaats van de Corsa hehe
Waarom doe ik hem weg? Tja, tijd voor iets anders zou ik zo zeggen . Ik rij er nu 2,5 jaar mee. Zo lang heb ik nog nooit met een auto gereden.
Jaarlijkse taks is iets van een 540€.
Hij verbruikt tussen de 7.0 en 7.5 l/100km en ondanks zijn bescheiden 115pk gaat hij goed vooruit! Auto is perfect in orde...
Wanneer is saab van plan om een volledig nieuwe 9-5 uit te brengen?
Goeie vraag. Ik dacht ergens 2007 maar durf mijn hand er echt niet voor in het vuur steken.
Ze weten het zelf niet denk ik vermits GM zo goed als failliet is... . Er is zelfs sprake om GM uit de Dow Jones te zetten.
Goeie vraag. Ik dacht ergens 2007 maar durf mijn hand er echt niet voor in het vuur steken.
Ze weten het zelf niet denk ik vermits GM zo goed als failliet is... . Er is zelfs sprake om GM uit de Dow Jones te zetten.
Comment