Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel mooi hoor tuscani, interieur is mischien eerder klassiek maar op die leeftijd zou ik ook zoiets kiezen.

Automaat is hier ook de betere keuze denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
      Hoe hebben je ouders de kleur gekozen, hadden ze die in het echt al gezien of uit een boekje,foto,... ?

Ik zou blij zijn met het 'oude' dashboard, veel mooier dan het nieuwe en is nog orgineel want het nieuwe dashboard zit toch ook in de BLS?
      volgens staalkaartjes.
      Zoveel kleuren heeft saab echter niet, en ik wou een contrasterend kleurtje voor het interieur.

Wat bedoel je juist met BLS?
      het dashboard is nu pas (een week geleden) nog eens aangepast. er zit nu een chromen boord rond het volledige dashboard. Stoort me helemaal niet want trekt op niets, maar het is gewoon spijtig dat de verkoper er niets over gezegd heeft.

@rabbit
      Geloof het of niet, maar ik ben echt verliefd op die dashboards. toen ik 18 was heb ik eens een maand met een 900 turbo gereden, en dat dashboard is me altijd bijgebleven. Zonder tierlanteintjes en zoveel mogelijk knopjes, meer hoeft dat niet te zijn.

@Japie
      automaat moest zowiezo.
      wagens die geen automaat hadden vielen af. (zoals de X-type. die vonden ze heel mooi maar het ontbreken van de automaat was de doodsteek)
      Last edited by ; 13/07/2006, 15:38.

Comment

• Vooral de "dubbele" GPS is wel knap.
        op de console staat de plattegrond en meedraaiende kaart. Terwijl er juist aan de voorruit een 2° scherm is waar je de "aflopende" pijl hebt. zo wordt je aandacht niet teveel van de baan afgenomen.
        op de voorlaatste foto zie je het duidelijk.

Comment

• Aan zee gezien:

een 9³ cabrio met BBS CH. Wàt een klassevolle cabrio gelijk ie daar stond!

Comment

• Die 9³, is dat een sportpack van Saab ofzo?

Zo stond er aan zee ook een, in het zwart en met die velgen (velgen zijn best mooi en je ziet ze niet vaak). Mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt

Die 9³, is dat een sportpack van Saab ofzo?

Zo stond er aan zee ook een, in het zwart en met die velgen (velgen zijn best mooi en je ziet ze niet vaak). Mooi!
              Dat is het Aero (sportiefste model) pakket ... velgen maken daar ook deel van uit en je ziet ze idd niet dikwijls !
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                de wagen van m'n moeder
                hebben we in 2001 besteld, 2.0i en heeft nu zo'n 70 000km
                en als deze start klinkt ie zo lekker
                Leuke wagen, wij hebben dezelfde gehad .. was wel een SE en een grijze bij ons, maar dat maakt niks uit.
                De sound is inderdaad knap !
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  Dat is het Aero (sportiefste model) pakket ... velgen maken daar ook deel van uit en je ziet ze idd niet dikwijls !
                  Ahzo..
                  Zitten deze velgen dan standaard bij het Aero pakket? Want ik heb dat pakket al vaker gezien, maar dan zonder deze velgen.

De velgen doen mij trouwens denken aan deze velgen:

Comment

• Heeft er nog iemand hier een 9³ met gps?

Want kheb een vraagje.
                    we kunnen maar bij sommige straten een huisnummer ingeven en bij andere straten staat er bv maar 1 huisnummer (bv 32).

Ligt dit aan een fout op de dvd want standaard lijkt me dat toch niet te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                      Heeft er nog iemand hier een 9³ met gps?

Want kheb een vraagje.
                      we kunnen maar bij sommige straten een huisnummer ingeven en bij andere straten staat er bv maar 1 huisnummer (bv 32).

Ligt dit aan een fout op de dvd want standaard lijkt me dat toch niet te zijn.
                      Is toch gewoon je gps software, dat ene huisnummer duidt normaal op midden van straat en bij grotere straten kan je met aparte huisnummers werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                        Is toch gewoon je gps software, dat ene huisnummer duidt normaal op midden van straat en bij grotere straten kan je met aparte huisnummers werken.
                        Serieus vervelend vind ik dat en hopelijk niet standaard.
                        Want op een grote baan (huisnummers van 0 tot 265) kon ik idd een nummer ingeven. maar ikzelf woon in een straat met nummers tot 200, en daar kan ik geen enkele van ingeven. Dit kan tot vervelende situaties komen als je op een baan naar links gaat waar je eigenlijk rechts moest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
                          Ahzo..
                          Zitten deze velgen dan standaard bij het Aero pakket? Want ik heb dat pakket al vaker gezien, maar dan zonder deze velgen.

De velgen doen mij trouwens denken aan deze velgen:

Zijn niet de standaard Aero velgen, die zijn 17". Deze zijn de optionele 18" velgen.
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            is ihmo geen aero want de klinken hebben geen koetswerkkleur

Comment

• Klinken in koetswerkleur zijn ook pas leverbaar sinds de Sport Hatch dacht ik...

Weet niet of het aero is maar hij heeft alleszins de kit...
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• saab perst ondertussen in premiere 175 pk uit de 1.9 jtd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  saab perst ondertussen in premiere 175 pk uit de 1.9 jtd
                                  dat is in feite gewoon een chip van Hirsch performance
                                  enig 'voordeel' is dat deze wagen direct met de correcte boorddocumenten geleverd wordt (gelijkvormigheidsattest en inschrijvingsbewijs)

Comment

• Idd, kijk hier maar eens
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• dan kan je beter bij heinz gaan
                                      daar krijg je 190pk en 390Nm voor 690€ (wel nog btw bijtellen)

Lijkt me wel wat veel te worden voor een voorwieltrekker of vergis ik me daar in.
                                      anders heb ik wel zin om het thuis eens voor te stellen.

Comment

• Saabisten zijn snobs, die gaan naar Hirsch, Maptun of Speedparts
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• oesje dan is men vader van nu af aan ook snob.
                                          kzal het hem eens zeggen

Comment

Working...
                                          X