Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor het eerst in de geschiedenis staat er ook geen 'SAAB' meer op de grille vooraan. Alsof de ingenieurs willen zeggen, dit is geen Saab maar een GM-ontwerp.
Het was idd wel wennen die chrome neus maar hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik het begin te vinde zeker als je hem in het egt ziet, op foto geeft het een goedkope indruk. Ik zal er wel aan moete wennen want binnekort staat er eentje voor ons deur
Blijkbaar kan je ook een testrit boeken voor een 9-7X maar op de belgische site staat dit model niet vermeld...
Klopt dit dan wel?
Dat klopt hoor, bij importeur Beherman staan er wel een paar waarvan er een paar zijn voorzien van een z-plaat dus ik denk dat ze te testrijden zijn. Onze saabdealer wist te vertellen dat er 7 verkocht waren in belgië incl. diegeen die bij beherman staan (4-tal) ....
Zalig ontwerp die aero-x, ik hoop dat de volgende 9-5 er een paar stijlkenmerken van erft!
Btw, ik geloof dat dit de foto's zijn van de Aero-x toen die aan het tankstation stond met een platte batterij! Dit komt uit een artikel van The Sun:
A £600,000 car conked out on its FIRST public outing. The Saab Aero X was en route to the British Motor Show in London when its battery packed up as it stopped for eco-friendly bioethanol fuel. Garage staff pushed the car off a forecourt in Weston-super-Mare, Somerset. The 155mph car was restarted with jump leads and put on a trailer. It was the first time the concept car, with a glass canopy and jet-style “cockpit�, had been seen outside of motor shows. Saab’s Rebecca Wright said: “The roof has been lifting on and off a lot so the battery was flat.�
Vrij grappig, ne V6 met 400pk maar wel met een zwakke batterij hehe!
Comment