Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb deze ook zien staan op autoscout, idd een prachtbak het zijn 300pk'tjes om precies te zijn . Ik probeer mijn vader te overtuigen deze upgrade te doen, maar het is wel kostelijk.
Voor de Saab-rally lovers,zoals ik.
Prachtige historische beelden,prachtige verhalen,gebracht door Mr Saab Erik Carlsson himself,de man is zijn leven lang verbonden met het merk. Ooit heb ik de man ontmoet en een lang gesprek mee gehad op Goodwood,een prachtvent,vol mooie verhalen die nu in het raalycircuit niet meer voorkomen.
Ook zijn vrouw Pat Moss(zus van Sterling),Stig Blomqvist, en Per Eklund komen erin voor.
Aangezien deze wagen op papier niet van mij is mag ik hiervoor geen topic meer maken in "Mijn auto", daarom post ik hier maar enkele foto's.
Het is dus een Saab 900SE met de 2.3 benzinemotor. Vermogen bedraagt 110kW oftewel 147,51pk, en die zijn niets te weinig voor deze tank. Gewicht bedraagt namelijk 1340 kg. Het is dus zeker geen sprinter maar wel een zalige auto om rustig mee te cruisen.
Thnx, hier en daar wel een krasje op de lak maarja... valt weinig aan te veranderen. Voor de rest wordt ie idd goed onderhouden, heeft nu 175000 km en er mogen er van mijn part nog veel bij.
hmm niet zo geslaagd nee, de vorige lichten waren veel knapper
En datzelfde gevoel heb ik ook met de chomé lijn rond de koplampen van de 9-5, blijf het maar vreemd vinden
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment