Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gistere avond ben ik mee gereden met de nieuwe saab van een kennis van mij,ene mij 170 pk weliswaar occasie.We hebben een toertje gedaan die ongeveer een uur duurde in de moeren(verlaten binnebaantjes tussen de velden)en hij heeft em goed op zijn staart getrapt .Ik ben echt onder de indruk van de kracht die zo'n saab heeft,vooral qua koppel en hernemingen. de bochten die we namen aan hoog tempo hielt hij nog redelijk goed stand,je moest die banden eens horen piepen Ik ben echt onder de indruk van die saab zelfs al is het een ouder model.Nu begrijp ik alex69alex hoe veel plezier je hebt aan een saab en de andere mensen die me saab rijden.
Hier is de auto:
Hij heeft mij nochtans gezegt ma ik ben het vergeten,als ik hem nog is zie zal ik het hem nog is vrage
Als ge wilt De mijne is een full option, 200pk, en heeft 230.000 km ... Maar ik weet niet goed hoeveel ik er nog voor kan krijgen ... Dus daarom zou ik graag eens weten hoeveel hij er voor gegeven heeft
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Mooie auto's !! Zeg eens tegen je nonkel dat hij ook die six-spokes van de 9³ Aero onder z'n viggen moet leggen ... Stukken mooier dan die cheapo-velgen die er standaard op liggen
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Mooie auto's !! Zeg eens tegen je nonkel dat hij ook die six-spokes van de 9³ Aero onder z'n viggen moet leggen ... Stukken mooier dan die cheapo-velgen die er standaard op liggen
Tsja,kheb het hem al een keer gezegd maar hij vind dat een vigen die wielen moet hebben.Dusja.
Tsja,kheb het hem al een keer gezegd maar hij vind dat een vigen die wielen moet hebben.Dusja.
In feite heeft'ie gelijk ook 't Was maar omdat ik gisteren een britse Viggen gezien heb met die Aero-velgen, en ik vond ze on-ge-loof-lijk mooi !
Als ik de cabrio van m'n mams zou overkopen, zou ik ook de Aero-look willen ... Voorbumper, skirts, achterbumper en spiegeltjes. Enkel het spoilertje hoeft niet
En dan nog een uitlaat die het geluid van die vierpitter een beetje aandikt ... Maar ik vrees dat dat allemaal vrij kostelijk zal zijn
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Van een vigen rijden er in Belgie maar een stuk of 6 rond denk ik.Hij heeft 20 pk meer en heeft een pak meer nm.Is veel harder afgeveerd.En hij is zeker 1 sec. sneller in de spurt naar 100.En zijn hernemingen zijn echt enorm.Sneller dan een porsche 911!!! 340 NM van 1900 tot 5500 toeren!!!
Comment