Enkele fotootjes vanop het IAA (al een tijdje geleden maar kom)...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900Oorspronkelijk geplaatst door turbomanMijn nonkel heeft een blauwe vigen!Foto's volgen later1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Gistere avond ben ik mee gereden met de nieuwe saab van een kennis van mij,ene mij 170 pk weliswaar occasie.We hebben een toertje gedaan die ongeveer een uur duurde in de moeren(verlaten binnebaantjes tussen de velden)en hij heeft em goed op zijn staart getrapt .Ik ben echt onder de indruk van de kracht die zo'n saab heeft,vooral qua koppel en hernemingen. de bochten die we namen aan hoog tempo hielt hij nog redelijk goed stand,je moest die banden eens horen piepen Ik ben echt onder de indruk van die saab zelfs al is het een ouder model.Nu begrijp ik alex69alex hoe veel plezier je hebt aan een saab en de andere mensen die me saab rijden.
Hier is de auto:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHoeveel heeft hij er voor betaald ? Of weet je dat niet ?
In elk geval ook al een snelle wagen. De mijne heeft er nog 30 meer, maar de 170pk gaat ook al héél goed vooruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHoeveel heeft hij er voor betaald ? Of weet je dat niet ?
In elk geval ook al een snelle wagen. De mijne heeft er nog 30 meer, maar de 170pk gaat ook al héél goed vooruit1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMooie auto's !! Zeg eens tegen je nonkel dat hij ook die six-spokes van de 9³ Aero onder z'n viggen moet leggen ... Stukken mooier dan die cheapo-velgen die er standaard op liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanOorspronkelijk geplaatst door alex69alexMooie auto's !! Zeg eens tegen je nonkel dat hij ook die six-spokes van de 9³ Aero onder z'n viggen moet leggen ... Stukken mooier dan die cheapo-velgen die er standaard op liggen
In feite heeft'ie gelijk ook 't Was maar omdat ik gisteren een britse Viggen gezien heb met die Aero-velgen, en ik vond ze on-ge-loof-lijk mooi !
Als ik de cabrio van m'n mams zou overkopen, zou ik ook de Aero-look willen ... Voorbumper, skirts, achterbumper en spiegeltjes. Enkel het spoilertje hoeft niet
En dan nog een uitlaat die het geluid van die vierpitter een beetje aandikt ... Maar ik vrees dat dat allemaal vrij kostelijk zal zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Van een vigen rijden er in Belgie maar een stuk of 6 rond denk ik.Hij heeft 20 pk meer en heeft een pak meer nm.Is veel harder afgeveerd.En hij is zeker 1 sec. sneller in de spurt naar 100.En zijn hernemingen zijn echt enorm.Sneller dan een porsche 911!!! 340 NM van 1900 tot 5500 toeren!!!
Comment
Comment