Oorspronkelijk geplaatst door saabi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichtencontact aan, zodat hij uit stuurslot gaat, dan in neutraal....zou geen problemen mogen geven
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenTenzij het een automaat is, dan beter niet denk ik.
Hij wordt normaal morgen gesleept. Hopelijk duurt een alternator vervangen niet lang en kan ik er morgen al eens in rijden.
Comment
-
+ YouTube Video
Morgen ga ik kijken naar het EK rallycross. Benieuwd hoe Saab het gaat doen daar.
Deze kerel zijn gezicht is geld waard
+ YouTube Video 2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Is dat merk eigenlijk nog rendabel? Nieuwe modellen laten op zich wachten en dan beslist GM dat ze nog eens opnieuw mogen beginnen en allemaal op kleinere platformen en kleinere motoren mogen gaan rijden vanwege enkele milieudoelstellingen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenGisteren dus gezien op de E40 ter hoogte van erpe-mere.
Comment
-
Nog een beetje eraf en het lijkt me een faire prijs
Comment
-
Als hij zo strak is in het echt als op de foto is dit een faire prijs. Indien het een S-je is zoals ze zeggen in de advertentie...
Het is alleszins geen FPT want geen badge in grill en niet op de zijkant. Dus moet het een S zijn maar ik denk niet dat ze die al leverde in 1989 maar dat weet ik niet zeker...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAls hij zo strak is in het echt als op de foto is dit een faire prijs. Indien het een S-je is zoals ze zeggen in de advertentie...
Het is alleszins geen FPT want geen badge in grill en niet op de zijkant. Dus moet het een S zijn maar ik denk niet dat ze die al leverde in 1989 maar dat weet ik niet zeker...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenJep, en zijn andere staat op de achtergrond
Dat is geen SAAB
Comment
-
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment