Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb een klein probleempje met mijn Saab 900s uit 1995.
Mijn alarm gaat namelijk snachts/sochtends zonder reden af. Blijkbaar was destijds een alarm een vereiste om deze wagen te verzekeren. Het alarm ziet er niet ' Saab ' uit , maar men tante beweert dat het gewoon werd aangevinkt op de optielijst en dat hij zo uit de garage kwam ...
Zij had het probleem vroeger ook al eens en het valt op dat het vooral bij koud weer is en tegen de ochtend aan ...
Iemand een idee / oplossing ?
Ik krijg hem ook niet dicht zonder het aan te zetten. Zelfs al slaag ik de deur dicht en ik laat hem open dan springt dat alarm vanzelf na enkele minuten op.
Ik heb een klein probleempje met mijn Saab 900s uit 1995.
Mijn alarm gaat namelijk snachts/sochtends zonder reden af. Blijkbaar was destijds een alarm een vereiste om deze wagen te verzekeren. Het alarm ziet er niet ' Saab ' uit , maar men tante beweert dat het gewoon werd aangevinkt op de optielijst en dat hij zo uit de garage kwam ...
Zij had het probleem vroeger ook al eens en het valt op dat het vooral bij koud weer is en tegen de ochtend aan ...
Iemand een idee / oplossing ?
Ik krijg hem ook niet dicht zonder het aan te zetten. Zelfs al slaag ik de deur dicht en ik laat hem open dan springt dat alarm vanzelf na enkele minuten op.
Bedankt !
Eens luisteren bij William Blake hier op het forum. Ik denk dat hij nog verteld heeft over problemen met een Saab-alarm.
Saab lijkt geraakt door de malaise bij moederbedrijf General Motors. Nieuwe modellen worden vertraagd en sommige zijn zelfs geschrapt.
Door de crisis bij GM is de geldkraan voor de ontwikkeling van nieuwe modellen zo goed als dichtgedraaid. Dat raakt Saab, een Europese dochter van het Amerikaanse autoconcern. De Zweedse autopers weet te melden dat de nieuwe 9-5 minimaal drie maanden is uitgesteld. Daarmee komt de introductiedatum in de herfst van 2009 te liggen. Het is zelfs onzeker of de presentatie van de auto op de Autosalon van Genève wel doorgaat. Die beurs is in maart.
Een hoog-op-de-poten-variant van de huidige 9-3 Sport Estate, die 9-3X is gedoopt, was productierijp maar geschrapt uit de planning. Een lichte facelift voor de cabriolet is ook geannuleerd.
Het eerste model dat voor Saab op de rol staat, is de 9-4X, een compacte SUV waarvan in Mexico ook een variant Buick en Cadillac wordt gemaakt. Daarvan is de productiestart vertraagd van het voorjaar tot de late zomer van 2009. Het productiemodel is voor het eerst te zien in januari op de autoshow in Detroit – en daar verandert niets aan.
Voor de opvolger van de 9-3 ziet het er allemaal een stuk somberder uit. Het model wordt verwacht in het begin van het nieuwe decennium maar de nieuwe verdeling van het geld waarmee nieuwe modellen worden ontwikkeld, gooit roet in het eten. De Zweden weten zelfs te melden dat de 9-3 wellicht helemaal geen opvolger krijgt. Over nieuwe compacte 9-1 durven ze niet eens meer na te denken. Daarmee ziet de toekomst van de fabriek in Trollhättan en somber uit.
Tot slot wordt gemeld dat er volgende week een informatiebijeenkomst is in Trollhättan waarbij het Saab-personeel wordt voorgelicht over de toekomst van hun merk. Wellicht dat er dan concretere en definitieve informatie vrijkomt.
Kort samengevat : er zou niks van aan zijn. De 9-3x, de NG 9-5 en de 9-4x worden allen nog dit jaar officieel voorgesteld. De exacte marktintroductie is nog niet bepaald maar hangt af van een aantal factoren (productiecapaciteit in Russelsheim, economisch klimaat, ...)
De NG 9-3 staat ook nog steeds op de planning voor (waarschijnlijk) 2012.
Weet niet of het hier al ergens gepost is maar Athlon car lease Nederland heeft een overzichtje van de boetes vrijgegeven per merk. Het gaat hier over hun leasewagens in Nederland.
We staan op de 6de plaats met gemiddeld 3,7 bekeuringen per jaar.
Weet niet of het hier al ergens gepost is maar Athlon car lease Nederland heeft een overzichtje van de boetes vrijgegeven per merk. Het gaat hier over hun leasewagens in Nederland.
We staan op de 6de plaats met gemiddeld 3,7 bekeuringen per jaar.
Comment