Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenNet gezien dat ze bezig zijn een Saab dealer te installeren op 500m van mijn deur, dat kan leuk worden....
Waar want zoek een nieuwe garagist voor cabrio van de mama, hebben wat wrevelingen met de vorige garagist (is gewoon een knoeier)
(garage rentegem bij aalst iemand ook ervaringen mee?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWaar want zoek een nieuwe garagist voor cabrio van de mama, hebben wat wrevelingen met de vorige garagist (is gewoon een knoeier)
(garage rentegem bij aalst iemand ook ervaringen mee?)
Srr had niet ver genoeg gelezen srr!!!
ps: heeft er iemand vloermatjes voor een cabrio 9_3 2007
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjawel !
alleen koop ik dat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenligt het aan mij of zijn er niet veel saab liefhebbers???
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAlive and kicking!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk BerichtenJochen rijdt met een Volvo 240 dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
mijn broers nieuwe auto
oorspronkelijk ging het een nieuwe worden, maar deze directiewagen was veel voordeliger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk BerichtenMisschien wel,'t lijkt allemaal zo op elkaar he.
Ik ken d'r niet zoveel van-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenEn dan nog mooier ook qua achterlichten.
Hela op u gemak he .
Dit vind ik nu echt niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenEn dan nog mooier ook qua achterlichten.
echt een plaatje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk BerichtenHela op u gemak he .
Dit vind ik nu echt niet.
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe 9-5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenOp de break passen ze wel goed, maar op de sedan en de cabrio ontbreken ze het wat aan flair (wat de wagens te over hebben)
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe 9-5?
Nieuwe 9-5 zal nog niet voor direct zijn
En inderdaad saab oogde altijd galant is langs achter beetje JHONNY als ik het zo mag stellen
Comment
-
Ik heb de cabrio zien staan met de 2 verschillende achterlichten op 1 wagen .
Ik was huiverachtig tov de nieuwe,maar als je ze naast elkaar zag leken de vorige oubollig,die wagen stond daar niet voor niets zo.De comments waren ze in Bornem beu.
Veel hangt wel af van de kleur van wagen,bij smokebeige vind ik het persoonlijk niet mooi.
Comment
Comment