Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Komt uiteindelijk toch op een 1600€,de btw zit er op de site van hirsch in,maar de plaatsing niet
Maar echt een groot verschil,voor de chip moest ik als het bergop was uitstappen en mee stoempen....
Ja die smeerlapper van dealers vragen natuurlijk nog een hoop geld op effe software te uploaden
Persoonlijk zou ik voor Maptun gaan. Kost je de helft, meer pk's maar wel geen garantie.
Mijn dealer is geen smeerlap,absoluut niet
Ik werk ook niet gratis,verdien graag veel geld,ben ik dan ook een smeerlap?
Jij wel?
Maptun was een optie,maar met een splinternieuwe wagen neem ik liever dit risico niet.
Zeker niet met in het achterhoofd de problemen die ik kreeg met m'n vorige wagen icm met maptun.
Koppeling weg,overdruk op de turbo etc.
Maptun wou geen verantwoordelijkheid nemen ivm garantie op een splinternieuwe wagen,dit zegt toch veel zou ik zo denken.
Alles heeft z'n prijs,risico's beperken of nemen ook.
Mijn dealer is geen smeerlap,absoluut niet Ik werk ook niet gratis,verdien graag veel geld,ben ik dan ook een smeerlap?
Jij wel?
Maptun was een optie,maar met een splinternieuwe wagen neem ik liever dit risico niet.
Zeker niet met in het achterhoofd de problemen die ik kreeg met m'n vorige wagen icm met maptun.
Koppeling weg,overdruk op de turbo etc.
Maptun wou geen verantwoordelijkheid nemen ivm garantie op een splinternieuwe wagen,dit zegt toch veel zou ik zo denken.
Alles heeft z'n prijs,risico's beperken of nemen ook.
Ja natuurlijk wilt iedereen snel rijk worden maar 300€ vragen om een auto een half uurtje aan een laptop te hangen + een testrit is wel veel geld hoor maar goed... .
Koppeling dood, dat zijn dingen die je kan verwachten.
En van die overdruk, maptun is idd wel gekend om zijn bruutheid tov Hirsch hè. Maar dat wilt ook wel zeggen dat er iets anders mis was hè. Wat was de reden toen?
Ja natuurlijk wilt iedereen snel rijk worden maar 300€ vragen om een auto een half uurtje aan een laptop te hangen + een testrit is wel veel geld hoor maar goed... .
Koppeling dood, dat zijn dingen die je kan verwachten.
En van die overdruk, maptun is idd wel gekend om zijn bruutheid tov Hirsch hè. Maar dat wilt ook wel zeggen dat er iets anders mis was hè. Wat was de reden toen?
Ik had 1.6 bar,een fout in de software van maptun,de oorzaak van vele kosten aan een perfecte wagen .
Maar goed Maptun is en blijft geweldig (en toni ook-)).
Maar icm een automaat zoals ik zou ik het zeker niet riskeren,zou een beetje duur uitvallen peis ik.
Dealers moeten naar de invoerder voor Hirsch,dat is al een stukje onderweg in mijn geval(2 uurtjes),het is inderdaad goed betaald,maar dat was geen verrassing en kon me ook niet veel schelen,lees onderstaande maar.
Indien een dealer het zelf zet heeft hij de verplichting dit aan te geven bij het biv,dat risico van het niet te doen nemen ze niet meer.In mijn geval moet ik het zelf aangeven.Dit zegt de wet,raar maar waar.Maw als een derde het plaatst is de dealer een verkoper en geen plaatser,de invoerder hoeft het daarentegen niet aan te geven aangezien hij ook voor een derde werkt.
Ik weet ook wel dat Toni daar makkelijker in is met z'n maptun,maar hij is nu ook geen dealer meer he.
1.6bar is een beetje erover ja...
Gelukkig is Toni geen dealer, anders was ik reeds arm . Hoe vaak hij me al gratis heeft geholpen... .
Morgen ga ik eens langs denk ik. Na lang proberen en testen zijn we tot het besluit gekomen dat mijn kleppen niet meer zo gezond zijn...
Comment