Er was bijna een c900 cabrio minder. Ik reed deze morgen richting Koewacht op een binnenbaantje. Ik naderde een boch die er spekglad uitzag, dus ik was al was gas gemindert. Maar blijkbaar had mijn tegenligger het niet door. Die slierde gewoon uit de bocht richting mijn camionette. Op een haar na gemist, dju dat was verschieten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEr was bijna een c900 cabrio minder. Ik reed deze morgen richting Koewacht op een binnenbaantje. Ik naderde een boch die er spekglad uitzag, dus ik was al was gas gemindert. Maar blijkbaar had mijn tegenligger het niet door. Die slierde gewoon uit de bocht richting mijn camionette. Op een haar na gemist, dju dat was verschieten.
Heeft er iemand een "vrij" nieuwe 9_3?
Die van ons heeft 16000 kilometer gedaan en is nog altijd niet binnen gemoeten voor olie en dergelijken.
De garagist (waar we al wat conflicten mee hebben gehad) zegt dat we moeten binnen gaan wanneer de boordcomputer het zegt.
Vermits dit een onozelaar is heb ik er zwaar mijn bedenkingen bij.
Heb altijd verondersteld dat de olie vrijsnel moest vervangen worden,kwestie van dat de motor heeft moeten roderen(onzuivere olie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenTis een raar weertje van de ene moment op de andere is het speKglad.
Die van ons heeft 16000 kilometer gedaan en is nog altijd niet binnen gemoeten voor olie en dergelijken.
De garagist (waar we al wat conflicten mee hebben gehad) zegt dat we moeten binnen gaan wanneer de boordcomputer het zegt.
Vermits dit een onozelaar is heb ik er zwaar mijn bedenkingen bij.
Heb altijd verondersteld dat de olie vrijsnel moest vervangen worden,kwestie van dat de motor heeft moeten roderen(onzuivere olie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten15000 km maximum en dan verversen. Het is dus een onozelaar.
Bel morgen naar een andere saab garage!
Heeft dit gevolgen voor garantie en dergelijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOok niet binnengedaan na een paar 1000km om de 'inrij-olie' te vervangen?
Aan olie is nog juist nix gebeurd.
Maar tis zo nen ouwen zak,die de balle der van snapt.
Srr voormijn frustraties,maar zoals ik al gezegt heb hebben al zware conflicten me hem gehad
Comment
-
Mijn raad: maak morgen 8u31 een afspraak voor een eerste onderhoud. Olie vervangen zal genoeg zijn. Maar nu nog rondrijden met je eerste olie is niet goed, aangezien de cilinderwand gekrast wordt door de zuiger tijdens de inrijperiode. De kleine deeltjes die eraf geschraapt worden komen in je olie terecht. Daarom is het belangrijk vanaf dat de motor is ingereden de olie te vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenSrr voormijn frustraties,maar zoals ik al gezegt heb hebben al zware conflicten me hem gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMijn raad: maak morgen 8u31 een afspraak voor een eerste onderhoud. Olie vervangen zal genoeg zijn. Maar nu nog rondrijden met je eerste olie is niet goed, aangezien de cilinderwand gekrast wordt door de zuiger tijdens de inrijperiode. De kleine deeltjes die eraf geschraapt worden komen in je olie terecht. Daarom is het belangrijk vanaf dat de motor is ingereden de olie te vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenUw frustraties zijn terecht.
Auto was vuil afgeleverd,gebruikt winscherm met gaten,grof toen mijn vader er al voor 4de keer stond.
Tis ronduit SCHANDALIG!
Zeker als je daar dan zoveel geld voor hebt betaalt,srr maar gaat het me gewoon om het principe,je bent en blijft een klant.
Een andere garage ontvangt diemij met open armen omdat die een nieuwe auto heeft om te onderhouden (met bijhorende winst natuurlijk).
Of staat die er eerder negatief tegenover omdat ik die bij hel niet heb gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenTis een raar weertje van de ene moment op de andere is het speKglad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenDaar vreesde ik al voor!!!!!!!!!
Bel morgen naar een andere saab garage!
Heeft dit gevolgen voor garantie en dergelijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk BerichtenBij ons hadden ze aangeraden om op 10.000 binnen te komen. (Das nog 5000 te gaan )
Fotos van je saabje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIk bel morge vroeg onmiddelijk naar drogenbos!
Fotos van je saabje?
Blijkbaar hebben we dezelfste kleine velgjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
Blijkbaar hebben we dezelfste kleine velgjes
Voor maar 16 inch tezijn vind ik dit mooie velgjes,wel heel snel vuil en niet gemakkelijk te kuisen,veel hoekjes en kantjes
Als je een goede methode hebt gevonden laat het mij wete
Jij hebt juist de nieuwe,wij hebben zware korting gekregen omdat die van ons laatste reeks was.Interieur is zelfde als MY07, die achterlichte van de nieuwe passen alleen op zwart!
GOEDE KUEZE dus!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenJep
Voor maar 16 inch tezijn vind ik dit mooie velgjes,wel heel snel vuil en niet gemakkelijk te kuisen,veel hoekjes en kantjes
Als je een goede methode hebt gevonden laat het mij wete
Persoonlijk zou ik de 18" genomen hebben:
Die zijn echt VET , nuja twas mijn keuze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIk bel morge vroeg onmiddelijk naar drogenbos!
Fotos van je saabje?
Als ik het goed voorheb is bij Saab het volgende onderhoudsschema van toepassing :
15000 km = klein onderhoud
30000 km = medium onderhoud
45000 km = klein onderhoud
60000 km = groot onderhoud
75000 km = klein onderhoud
90000 km = medium onderhoud
105000 km = klein onderhoud
120000 km = groot onderhoud
135000 km = klein onderhoud
enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk BerichtenGa mij binnenkort een "spoke brush" kopen, hopelijk verlicht dat het werk wat.
Persoonlijk zou ik de 18" genomen hebben:
Die zijn echt VET , nuja twas mijn keuze niet
Ging ons maar 400 euro kosten voor de 18"
Maar de mama zei dak al blij mocht zijn daze er voormij een betere stereo,cruise control,en verwarmde zetels had gepakt,want die opties vond ze niet nodig.
Comment
Comment