Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
toevallig pics teruggevonden van mijn mams haar vorige cabrio !
het was een 2.0 SE, 't ding was 8 jaar oud en dit zijn foto's vlak voor ze verkocht werd ... het is de meest waardevaste auto die we ooit gehad hebben
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtentoevallig pics teruggevonden van mijn mams haar vorige cabrio !
het was een 2.0 SE, 't ding was 8 jaar oud en dit zijn foto's vlak voor ze verkocht werd ... het is de meest waardevaste auto die we ooit gehad hebben
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlex, heb jij toevallig nog foto's van jouw kar?
En wat was de juiste benaming van die auto?
Ik ben echt een nitwit als op op Saabs aankomt.
maar damn.
dat was een 1994 Saab 9000 CSE 2.3T
dezelfde als indertijd door de rijkswacht werd gebruikt ... had 200pk en ging naar 100 in een goeie 7 seconden ... maar het waren vooral de hernemingen die echt een indruk nagelaten hebben.
er zijn veel mensen die indertijd meegeweest zijn die nu nog van die Saab spreken .. zegt genoeg denk ikdat ding was echt een raket
tot er een bocht kwam
foto's moet ik nog wel ergens kunnen terugvinden, ja. veel zijn er nooit van genomen geweest.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk mis de onze zo hard, wat een prachtige auto was dat. En die achterkant.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHuh is die van jullie echt UIT '94 of is dat model toen begonnen, de onze was van 2002.
hij was van 98, zou nu net tien jaar geworden zijn. was de eerste 9³ cabrio in België .. mijn ouders hadden hem besteld zonder hem te zien ... was wel een domper toen hij zo hard op de 900 bleek te lijken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtendat was een 1994 Saab 9000 CSE 2.3TOorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenhoe kom je in godsnaam bij 94 ??
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHoe bruut is deze!
zalige vorm van die oude saabs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenZalige Sonnet op de parking van FE in Gent.
Comment
Comment