Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Mooie auto, deze zie ik regelmatig eens door het Gentse cruisen...
    Staat veel in de Volderstraat geparkeerd, is dat niet deze van de Soap-store?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Staat veel in de Volderstraat geparkeerd, is dat niet deze van de Soap-store?
      Ik denk dat dat zelfs geen Saab is die van de sjeep-winkel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
        Ik denk dat dat zelfs geen Saab is die van de sjeep-winkel.
        Tiens, dan lijkt hij er toch goed op. Zal er nog eens moeten op letten.

Comment

• Yep,

nog saabje erbij op dit BMW - Audi forum.

Rij met 9-3 cabrio (Vector), redelijk tevreden, afwerking kon beter vergeleken met Audi/BMW maar comfort maakt veel goed.

Ben pas geregistreerd, moet nog uitzoeken hoe ik foto's kan posten maar deze zullen wel volgen.

tot op een of andere meeting zeker?

raf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
            Yep,

nog saabje erbij op dit BMW - Audi forum.

Rij met 9-3 cabrio (Vector), redelijk tevreden, afwerking kon beter vergeleken met Audi/BMW maar comfort maakt veel goed.

Ben pas geregistreerd, moet nog uitzoeken hoe ik foto's kan posten maar deze zullen wel volgen.

tot op een of andere meeting zeker?

raf
            welkom op dit forum en op de saabmeeting?
            saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
            saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
            saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
            saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
            saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
            renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
            Porsche 993 (1994)

Comment

• En hoe zou dat komen? Waarschijnlijk ironisch bedoeld

Comment

• Geel, normaal afschuwelijk!

Maar op de cabrio

Comment

• Idd, dat geel is zalig.

Ook dit juist gevonden:
                  PA Johansson’s awesome 800hp Saab 9-3
                  Last edited by Jochen; 28/02/2008, 00:32.
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Voor de Saab-lovers
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Heeft er hier eigenlijk iemand ervaring met de 900 cabriolet, met v6 motor? Ik zou graag de sterke punten en de zwakke punten van dit model kennen.

Comment

• Nope geen ervaring mee. Ben je in de markt voor zo eentje?
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                          Heeft er hier eigenlijk iemand ervaring met de 900 cabriolet, met v6 motor? Ik zou graag de sterke punten en de zwakke punten van dit model kennen.
                          Tot gisteren wist ik niet dat dit ooit gemaakt werd (wist wel van de 5-deurs). Er stond een donkergroene voor de deur bij mijn ouders. Vertrok ook net toen ik wegging. Denk dat het een automaat was, had gaatje in uitlaat zodat ik de sound niet optimaal kon waarnemen.

Comment

• Ik overweeg sterk om een Saab cabrio, vorig model te kopen. Ofwel 9-3 ofwel 900 v6.Als kind was ik al gek op Saab, maar dat was thuis onbespreekbaar. Lelijk, vierkant, duur, geen ster op, duur in onderhoud, Turbo,'s gaan kapot, zuipen teveel...ga zo maar door. Alle vooroordelen eigenlijk.Als kind geloofde ik dat verhaaltje natuurlijk. Later, eens ik puber werd...kwam ik terug in aanraking met Saab, en werd ik er op slag verliefd op.Mijn besluit staat vast, ooit bezit ik een Saab!
                            Hoe graag ik ook met Mercedes rij, hoe goed ze ook mogen zijn. Mijn hart lag altijd bij Saab. En misschien is binnenkort de tijd rijp, om daar eens echt werk van te maken.
                            Het vorige model heb ik altijd erg graag gezien.Een v6 motor vond ik altijd een zalige klank verspreiden.Wat naar mijn inziens in een Cabrio echt een gevoel van luxe moet geven. Momenteel ben ik beetje de markt aan het afspeuren...

Comment

• Idd, in een cabrio is de V6 wel leuk. Vergeet de 2.0 turbo niet met 185 pk. De V6 heeft maar 150pk en je betaald meer taks
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• v6 heeft 170 pk, maar je zult flink mogen zoeken

hij was er niet direct voor de saab-lover, want die heeft liever een turbo

Comment

• Op de duitse markt vind je erg veel v6'ers. En als het geen v6 is, ben ik al tevreden met de gewone 2,0i.De turbo is veel te duur in verzekering.

Comment

• tis een beregoeie v6
                                    lekker zuinig

Comment

• Hoe weet jij dat? Ik heb ergens gelezen dat het een opel motor is..en daar sta ik niet direct voor te springen...
                                      Maar langs een ander kant...Saabs gaan erg lang mee..ook met deze motor.
                                      Of zouden jullie me eerder toch al een 9-3 model aanraden? En waarom.

Comment

• Juist bobo, twas 170pk.

@mattboy20: hangt van je budget af hè. Een 9-3 is wat duurder. Als je voor een 900 gaat zou ik voor eentje van '97 proberen te gaan. Niet zo duur als een 9-3 maar heeft wel al de technische aanpassingen die de 9-3 heeft gekregen.
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                        X