Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op www.autointernationaal.nl las ik het volgende :

Goed, in plaats van dit soort onzin leest u natuurlijk liever wat de laatste stand van zaken is rondom de 9-X, waarin wij de aanzet tot de 9-1 kunnen zien. Mits dat model groen licht krijgt en zover is het nog niet. Autointernationaal.nl kon dit afgelopen week onthullen en melden dat de kleine Saab pas op zijn vroegst in 2011 op de markt zal verschijnen. Bij een definitief akkoord zal de 9-1 zowel in 3-deurs als in 5-deurs uitvoering geproduceerd gaan worden. Saab leert hiermee van de fout die landgenoot Volvo gemaakt heeft met de C30. Dat model is voor onvoldoende autoconsumenten een serieuze optie wegens het ontbreken van een 5-deurs variant. De 3-deurs uitvoering trekt weliswaar veel nieuwe klanten aan, maar de ervaring leert dat 70 % van de omzet van trouwe klanten moet komen en die hebben liever een meer praktisch model met achterportieren. Als het aan Saab ligt (de beslissing wordt echter in Detroit genomen) komt er ook een cabrioletvariant, een Sport Estate uitvoering en een 2+2-persoons coupé in de sfeer van de Audi TT en Peugeot 308 RC Z. De cabriolet krijgt een stoffen kap (à la de BMW 1-serie en Audi A3), maar voor de open variant van de volgende generatie 9-3 geeft Saab de voorkeur aan een metalen klapdak. Reden is dat het merk momenteel veel klanten ziet vertrekken richting de Volvo C70, die (al) wel over een veiliger en meer onderhoudsvriendelijk stalen vouwdak beschikt.
    Een saab 9-3 cabrio met stalen dak.

Is als vloeken in de kerk.

Mijn hart weent.

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Saab 9 3 viggen:

Comment

• Comment

• Comment

• De Saab is vandaag gekeurd. Ik begin ferm uit te kijken naar zondag.
              Maandag en dinsdag verlof voorzien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                De Saab is vandaag gekeurd. Ik begin ferm uit te kijken naar zondag.
                Maandag en dinsdag verlof voorzien .
                Pft. Het wordt lastiger naarmate het weekend nadert. Maandagmorgen verzekering in orde brengen en 's middags naar Zwijnaarde om een plaat.

Comment

• Wat zijn uw eerste bevindingen van de auto?
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Wat zijn uw eerste bevindingen van de auto?
                    Overhandiging is komende zondag.

Comment

• Ah ok, ik ben precies al even ongeduldig als u
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Ah ok, ik ben precies al even ongeduldig als u
                        Even ongeduldig? Nog slechter!
                        Het mooi weer gaat gepasseerd zijn zondag...

Comment

• Witte Super Inca velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                            Witte Super Inca velgen

Blits, en dan nog zo'n retro zonnewering. Mijn grootvader had dit vroeger op zijn Renault 15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Blits, en dan nog zo'n retro zonnewering. Mijn grootvader had dit vroeger op zijn Renault 15.
                              Hoe noemde zie zonnewering nu weer? louvres?....

Comment

Was dat niet Gradulux?

Comment

Wat deze R17 bv. boven z'n achterwielen heeft zitten zijn louvres

Zo'n zonnewering op achterruit noemt volgens mij jalouzie... maar beiden worden nogal eens door mekaar gehaald, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    Wat deze R17 bv. boven z'n achterwielen heeft zitten zijn louvres

Zo'n zonnewering op achterruit noemt volgens mij jalouzie... maar beiden worden nogal eens door mekaar gehaald, denk ik
                                    Ja, jalouzie, dat was het.

Comment

• Zalig kot!

Comment

• Gisteren toen ik ging tanken iets speciaal gezien.
                                        Eene saab met een camper opbouw (of hoe noemt ge zoiets)
                                        Aan de shell pomp in Sint-Truiden.

Voorbeeld:

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Cool! Al past het niet compleet op zo'n kar, ik zag het op een Deffie en dat was het einde...
                                          Maar wel leuk om mee door Zweden te peren!

Comment

Working...
                                          X