Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEen i'tje dus, van welk bouwjaar?
Volgens een oude brochure die ik hier liggen heb is dat geen standaarduitrusting en op het eerste zicht ook niet als optie te verkrijgen geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAh ja nog een vraagje over de dashboardverlichting.
Zijn het de cijfers die licht geven of is het gewoon licht dat over de tellers schijnt?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenWat kan je hiermee zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMotor type, modeljaar, fabricage plaats,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMotor type, modeljaar, fabricage plaats,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOok opties?
Product line: Saab 900
Body type: 3-door Hatchback
Gear box: 5-speed manual
Engine type: B202 16v
Model year: 1993
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 004513
Control symbol: Passed
SRS: none
Dit kwam er bij mij uit.
Comment
-
Airbag was een optie in de laatste modellen. Ik denk '92 en '93, niet zeker. Lelijk is het zeker wel.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Daarnet in een oude Autogids van 26/10/2000 geneusd.
Stond een prototype test in van een Saab 9-5, uitgerust met de 1,6L SVC motor die Saab volop aan het ontwikkelen was... Was toen al in een zéér ver gevorderd stadium.
Nu het motorontwikkelingscentrum van Saab gesloten is...zal dit helaas ook wel bij een droom blijven.
Nochtans....SAAB zou echt nog eens deugt hebben, van echt innoverend uit de hoek te komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDat was die 1.6 met 260pk ofzo zeker...
Presteerde op een haar na even goed, als de toenmalige 9-5 Aero
Comment
-
Naais.
Er waren indertijd toch ook geruchten van dat testmodel 9-3 (OG) met een 2.0T die 1000pk uitbraakte.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment