Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
    contact aan, zodat hij uit stuurslot gaat, dan in neutraal....zou geen problemen mogen geven
    Tenzij het een automaat is, dan beter niet denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
      contact aan, zodat hij uit stuurslot gaat, dan in neutraal....zou geen problemen mogen geven
      Ok bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
      Tenzij het een automaat is, dan beter niet denk ik.
      Nope manueel
      Hij wordt normaal morgen gesleept. Hopelijk duurt een alternator vervangen niet lang en kan ik er morgen al eens in rijden.

Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Morgen ga ik kijken naar het EK rallycross. Benieuwd hoe Saab het gaat doen daar.

Deze kerel zijn gezicht is geld waard

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• bestaat er een 3x ofzo van saab?
              gisteren op de autostrade kwam ik een break tegen en wist begot niet wat het was. tot ik het schildje van saab zag en iets van x3 ozo op de kofferklep.

Comment

• Effe zitten zoeken, het was deze:
                Saab 9-2x

Comment

• Is de Saabaru. Een model enkel voor de USA
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Gisteren dus gezien op de E40 ter hoogte van erpe-mere.

Comment

• Is dat merk eigenlijk nog rendabel? Nieuwe modellen laten op zich wachten en dan beslist GM dat ze nog eens opnieuw mogen beginnen en allemaal op kleinere platformen en kleinere motoren mogen gaan rijden vanwege enkele milieudoelstellingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        Gisteren dus gezien op de E40 ter hoogte van erpe-mere.
                        Subaru zonder het armzalige design, beste van twee werelden dus

Comment

• Nog een beetje eraf en het lijkt me een faire prijs

Comment

• Als hij zo strak is in het echt als op de foto is dit een faire prijs. Indien het een S-je is zoals ze zeggen in de advertentie...

Het is alleszins geen FPT want geen badge in grill en niet op de zijkant. Dus moet het een S zijn maar ik denk niet dat ze die al leverde in 1989 maar dat weet ik niet zeker...
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Als hij zo strak is in het echt als op de foto is dit een faire prijs. Indien het een S-je is zoals ze zeggen in de advertentie...

Het is alleszins geen FPT want geen badge in grill en niet op de zijkant. Dus moet het een S zijn maar ik denk niet dat ze die al leverde in 1989 maar dat weet ik niet zeker...
                              Op de poep staat ook geen kenteken en de koplampwissers ontbreken ( dacht dat ze dit allen hadden ).

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                  Is/was dat niet de SAAB van Helmut Lotti?

Comment

• Jep, en zijn andere staat op de achtergrond
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                      Jep, en zijn andere staat op de achtergrond
                                      Een 9-7X?
                                      Dat is geen SAAB

Comment

• is dit hetzelfde als de Haynes workshop boeken?
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Droom SAAB

Een Steilneus 900 T16S Aero in het zilvergrijs met Rood lederen interieur

Comment

Working...
                                          X