Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ik vind night panel best leuk, als je boven de 140km/h ging dan sprong hij weer aan (als ik het me goed herinner, of de teller werd verlicht tot ...km/h).
Ik wil terug onze 9-5.
enkel snelheidsmeter is verlicht, tot 140km/u. als je er over gaat, gaat heel de snelheidsmeter branden idd
Thx
Ik weet het nog niet, eerst er deftig mee rijden en dan misschien veren/dempers maar ik ben ervan verbaasd hoe strak hij rijdt, nog comfortabel, maar hij voelt niet zo groot aan dus ik weet het nog niet...
Dat sissend geluid bij het sturen moet zelfs aanwezig zijn, als je het niet hoort, dan is er pas een probleem;
De normale bedrijfstemeratuur hangt tussen 1/3 en 2/3 van de wijzerschaal, onder 1/3 staat hij te koud boven 2/3 moet de koeling in gang schieten. Maar de koeling regelmatig in het oog houden op eigenaardigheden, die blokjes durven snel heet, te heet worden.
Dashboardverlichting, het rechtse zwart knopje aan de wijzerplaten, daar kan je aan draaien. Dient om de helderheid van de achtergrondverlichting in te stellen en je kan die inderdaad helemaal uit zetten.
Veel plezier ermee!
Bedankt voor de geruststelling ivm dat stuur
Ja koeling sprong wel altijd even op als hij rond 2/3 was en idd ik heb al ontdekt dat ze snel warm worden
Ben er daarnet nog snel even gaan inzitten (ik kon het niet laten, ook al was het 3u snachts) en even de lichten aangezet en blijkbaar werkt de dashboardverlichting toch wel, maar ze stond wel niet op maximum volgens mij, daarmee dat ik in daglicht niet kon zien dat ze werkte.
Kga morgen eens aan dat knopje draaien
En ik vind night panel best leuk, als je boven de 140km/h ging dan sprong hij weer aan (als ik het me goed herinner, of de teller werd verlicht tot ...km/h).
Stel dat deze motorisch (en de rest liefst ook ) in goede staat is, is dit dan een koopje?
Véhicule dans un état exceptionnel!!!! L'une des toutes dernières des Vrais SAAB 900!!! carnet SAAB jusqu'à 100000 Km après les entretiens effectués par mon père mécanicien et Saabiste depuis 1962. Tout, absolument tout à été remplacés ou entretenus. disque d'embrayage, pompe à eau, ligne échappements complète, plaquettes de freins avant et arrière, meme le joint de culasse par simple sécurité, pneus neuf avant, etc... Je recherche une SAAB 900 turbo 16S étudie toute proposition.
Stel dat deze motorisch (en de rest liefst ook ) in goede staat is, is dit dan een koopje?
Prachtig
Hij is wel redelijk duur (zeker voor een i) maar hij is precies wel in heeeeel goede staat en van een liefhebber en weinig km's.
Als je het geld hebt------------->DOEN potverdekke
Check deze link eens, op saabforum zijn ze over dit exemplaar bezig
@stradge : prààààààààààààààààààààààààààchtige wagen. Zeker in die kleur ! Met beige leder en houtafwerking is hij - naar mijn smaak - volledig af.
Er gaat maar 1 ding boven jouw model en dat is ... de cabrio-versie. Niettemin : ik ben hartstikke jaloers.
voor de rest : de nieuwe chevrolet cruze (opvolger nubira) werd officieel voorgesteld. Deze staat, net zoals dit bij de volgende volgende 9-3 het geval zal zijn, op het nieuwe delta 2 platform van gm (dat ook zal dienen voor de astra, zafira, ...).
En wat lezen we over dit nieuwe platform : zoals gevreesd achteraan een halfstarre achteras (torsion bar) en geen onafhankelijke wielophanging.
GM tells us that the cost considerations of global manufacture have led to the use of a torsion beam rear suspension for the Cruze. Although GM engineers claim that they have been able to optimize this design for both accurate handling and a comfortable ride, it's surprising that the Cruze doesn't feature independent rear suspension like the global Ford platform used for the Mazda 3.
Those hoping for a hot new small sedan may be disappointed, however, as it’s expected to feature a torsion-beam rear suspension to cut costs. That means lower ultimate performance, though daily-driver handling and ride quality should be fine. The corner cutting does put the car behind the global C1-platform vehicles built by Ford including the upcoming North American 2010 Focus and the Mazda3.
De nieuwe saab 9-3 wordt dus effectief een veredelde daewoo. Ik hoop dan enkel en alleen dat saab/gm de prijzen overeenkomstig zal aanpassen.
Thx
Ik weet het nog niet, eerst er deftig mee rijden en dan misschien veren/dempers maar ik ben ervan verbaasd hoe strak hij rijdt, nog comfortabel, maar hij voelt niet zo groot aan dus ik weet het nog niet...
Merci
Dat leer zal er waarschijnlijk niet inkomen. Ik vind dat velours er heel goed bij passen, het zit zalig en het is nog in goede staat.
Bedankt voor de geruststelling ivm dat stuur
Ja koeling sprong wel altijd even op als hij rond 2/3 was en idd ik heb al ontdekt dat ze snel warm worden
Ben er daarnet nog snel even gaan inzitten (ik kon het niet laten, ook al was het 3u snachts) en even de lichten aangezet en blijkbaar werkt de dashboardverlichting toch wel, maar ze stond wel niet op maximum volgens mij, daarmee dat ik in daglicht niet kon zien dat ze werkte.
Kga morgen eens aan dat knopje draaien
Dankuuu Timo
Ja, hij gaat waarschijnlijk nog in de garage voor nazicht dan zal ik het eens vragen. Dat kan toch geen kwaad, dat de wielen verwisseld zijn?
Bedankt, ik ben er heel blij mee
Danku!
Nice, pics?
Ja ik heb al gehoord dat hij geen zuinigheidswonder is
Wat verbruik jij ongeveer?
wij hadden er vroeger ook éné. het zijn toffe auto's! verbruik zat rond de 10l/100km
Comment