Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Het was een verrassing van mijn ouders blijkbaar. Ik stond op vanmorgen kwam beneden en plots stond de 900 er met een rode strik rond
    zie dat het Uwe 18'en verjaardag is.....prachtig verjaardagscadeau
    proficiat
    saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
    saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
    saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
    saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
    saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
    renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
    Porsche 993 (1994)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Shit zeg stradge, mooie auto!!!!

Echt , DE auto gewoon. Moet je die lijn zien .

Ik hoop dat je er geen problemen mee gaat hebben!

En ik vind night panel best leuk, als je boven de 140km/h ging dan sprong hij weer aan (als ik het me goed herinner, of de teller werd verlicht tot ...km/h).

Ik wil terug onze 9-5.
      enkel snelheidsmeter is verlicht, tot 140km/u. als je er over gaat, gaat heel de snelheidsmeter branden idd
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Schitterende auto op uw 18de! Proficiat.

Comment

• Leuk! Ik heb net dezelfde auto, maar dan in het wit! Bereid je maar voor om flink te betalen voor bezine

Comment

• Topic komt er misschien morgen wel

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
            vette kar ga je dingen aanpassen?
            Thx
            Ik weet het nog niet, eerst er deftig mee rijden en dan misschien veren/dempers maar ik ben ervan verbaasd hoe strak hij rijdt, nog comfortabel, maar hij voelt niet zo groot aan dus ik weet het nog niet...

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
            Gatver die is lekker! Echt heel mooi. De juiste kleur, Aero pakketje

Enkel een setje leer en hij is af!
            Merci
            Dat leer zal er waarschijnlijk niet inkomen. Ik vind dat velours er heel goed bij passen, het zit zalig en het is nog in goede staat.

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
            Hola !!! Fantastisch !

Dat sissend geluid bij het sturen moet zelfs aanwezig zijn, als je het niet hoort, dan is er pas een probleem;
            De normale bedrijfstemeratuur hangt tussen 1/3 en 2/3 van de wijzerschaal, onder 1/3 staat hij te koud boven 2/3 moet de koeling in gang schieten. Maar de koeling regelmatig in het oog houden op eigenaardigheden, die blokjes durven snel heet, te heet worden.
            Dashboardverlichting, het rechtse zwart knopje aan de wijzerplaten, daar kan je aan draaien. Dient om de helderheid van de achtergrondverlichting in te stellen en je kan die inderdaad helemaal uit zetten.

Veel plezier ermee!
            Bedankt voor de geruststelling ivm dat stuur
            Ja koeling sprong wel altijd even op als hij rond 2/3 was en idd ik heb al ontdekt dat ze snel warm worden
            Ben er daarnet nog snel even gaan inzitten (ik kon het niet laten, ook al was het 3u snachts) en even de lichten aangezet en blijkbaar werkt de dashboardverlichting toch wel, maar ze stond wel niet op maximum volgens mij, daarmee dat ik in daglicht niet kon zien dat ze werkte.
            Kga morgen eens aan dat knopje draaien

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Shit zeg stradge, mooie auto!!!!

Echt , DE auto gewoon. Moet je die lijn zien .

Ik hoop dat je er geen problemen mee gaat hebben!

En ik vind night panel best leuk, als je boven de 140km/h ging dan sprong hij weer aan (als ik het me goed herinner, of de teller werd verlicht tot ...km/h).

Ik wil terug onze 9-5.
            Dankuuu Timo

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
            Om Saabforum noemen ze dit wijven-Aero's ( velgen ) , je moet die van de vooras trouwens nog wisselen ze staan verkeerd.
            Ja, hij gaat waarschijnlijk nog in de garage voor nazicht dan zal ik het eens vragen. Dat kan toch geen kwaad, dat de wielen verwisseld zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
            zie dat het Uwe 18'en verjaardag is.....prachtig verjaardagscadeau
            proficiat
            Bedankt, ik ben er heel blij mee

Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
            Schitterende auto op uw 18de! Proficiat.
            Danku!

Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
            Leuk! Ik heb net dezelfde auto, maar dan in het wit! Bereid je maar voor om flink te betalen voor bezine
            Nice, pics?
            Ja ik heb al gehoord dat hij geen zuinigheidswonder is
            Wat verbruik jij ongeveer?

Comment

• Heel knap Stradge, veel plezier er mee!

Comment

Ben er daarnet nog snel even gaan inzitten (ik kon het niet laten, ook al was het 3u snachts)
                zalig
                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Heel knap Stradge, veel plezier er mee!
                  Thx Ugeken

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  zalig

Ben er echt gewoon zooo blij mee he

Comment

• Nu kun je 's nachts gaan schreeuwen hoeveel pk en koppel je auto heeft misschien vallen de meisjes daar wel voor!!!!!

Hoeveel pk heeft hij eigenlijk?

Comment

Nu kun je 's nachts gaan schreeuwen hoeveel pk en koppel je auto heeft misschien vallen de meisjes daar wel voor!!!!!

Smeerlap
                      Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Hoeveel pk heeft hij eigenlijk?
                      128pk en 173 nm

Comment

• 150pk en 210nm

sorry, kon het niet laten
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                          150pk en 210nm

sorry, kon het niet laten
                          Opel Vectra
                          sorry, kon het ook niet laten

Comment

• nice one stradge

Comment

• Ik kon het niet laten en ben ook gaan zoeken!!!

Stel dat deze motorisch (en de rest liefst ook ) in goede staat is, is dit dan een koopje?

Véhicule dans un état exceptionnel!!!! L'une des toutes dernières des Vrais SAAB 900!!! carnet SAAB jusqu'à 100000 Km après les entretiens effectués par mon père mécanicien et Saabiste depuis 1962. Tout, absolument tout à été remplacés ou entretenus. disque d'embrayage, pompe à eau, ligne échappements complète, plaquettes de freins avant et arrière, meme le joint de culasse par simple sécurité, pneus neuf avant, etc... Je recherche une SAAB 900 turbo 16S étudie toute proposition.

Comment

Ik kon het niet laten en ben ook gaan zoeken!!!

Stel dat deze motorisch (en de rest liefst ook ) in goede staat is, is dit dan een koopje?
                                Prachtig
                                Hij is wel redelijk duur (zeker voor een i) maar hij is precies wel in heeeeel goede staat en van een liefhebber en weinig km's.
                                Als je het geld hebt------------->DOEN potverdekke
                                Check deze link eens, op saabforum zijn ze over dit exemplaar bezig

Comment

• heb het topic eventjes snel gelezen en ze zeggen dat hij LPG heeft,bah. ?!?

Maar ik heb het geld niet liggen,ik zou graag zo'n auto willen maar ik heb nu helemaal geen auto nodig.

Comment

• @stradge : prààààààààààààààààààààààààààchtige wagen. Zeker in die kleur ! Met beige leder en houtafwerking is hij - naar mijn smaak - volledig af.

Er gaat maar 1 ding boven jouw model en dat is ... de cabrio-versie. Niettemin : ik ben hartstikke jaloers.

voor de rest : de nieuwe chevrolet cruze (opvolger nubira) werd officieel voorgesteld. Deze staat, net zoals dit bij de volgende volgende 9-3 het geval zal zijn, op het nieuwe delta 2 platform van gm (dat ook zal dienen voor de astra, zafira, ...).

En wat lezen we over dit nieuwe platform : zoals gevreesd achteraan een halfstarre achteras (torsion bar) en geen onafhankelijke wielophanging.

http://209.85.135.104/search?q=cache...l&ct=clnk&cd=7 :

GM tells us that the cost considerations of global manufacture have led to the use of a torsion beam rear suspension for the Cruze. Although GM engineers claim that they have been able to optimize this design for both accurate handling and a comfortable ride, it's surprising that the Cruze doesn't feature independent rear suspension like the global Ford platform used for the Mazda 3.
                                    En ook nog :

Those hoping for a hot new small sedan may be disappointed, however, as it’s expected to feature a torsion-beam rear suspension to cut costs. That means lower ultimate performance, though daily-driver handling and ride quality should be fine. The corner cutting does put the car behind the global C1-platform vehicles built by Ford including the upcoming North American 2010 Focus and the Mazda3.
                                    De nieuwe saab 9-3 wordt dus effectief een veredelde daewoo. Ik hoop dan enkel en alleen dat saab/gm de prijzen overeenkomstig zal aanpassen.

Comment

Topic komt er misschien morgen wel

Thx
                                      Ik weet het nog niet, eerst er deftig mee rijden en dan misschien veren/dempers maar ik ben ervan verbaasd hoe strak hij rijdt, nog comfortabel, maar hij voelt niet zo groot aan dus ik weet het nog niet...

Merci
                                      Dat leer zal er waarschijnlijk niet inkomen. Ik vind dat velours er heel goed bij passen, het zit zalig en het is nog in goede staat.

Bedankt voor de geruststelling ivm dat stuur
                                      Ja koeling sprong wel altijd even op als hij rond 2/3 was en idd ik heb al ontdekt dat ze snel warm worden
                                      Ben er daarnet nog snel even gaan inzitten (ik kon het niet laten, ook al was het 3u snachts) en even de lichten aangezet en blijkbaar werkt de dashboardverlichting toch wel, maar ze stond wel niet op maximum volgens mij, daarmee dat ik in daglicht niet kon zien dat ze werkte.
                                      Kga morgen eens aan dat knopje draaien

Dankuuu Timo

Ja, hij gaat waarschijnlijk nog in de garage voor nazicht dan zal ik het eens vragen. Dat kan toch geen kwaad, dat de wielen verwisseld zijn?

Bedankt, ik ben er heel blij mee

Danku!

Nice, pics?
                                      Ja ik heb al gehoord dat hij geen zuinigheidswonder is
                                      Wat verbruik jij ongeveer?
                                      wij hadden er vroeger ook éné. het zijn toffe auto's! verbruik zat rond de 10l/100km

Comment

Opel Vectra
                                        sorry, kon het ook niet laten
                                        Vectra's zijn goeie auto's hoor
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                          Vectra's zijn goeie auto's hoor
                                          Idd, maar Saabs zijn beter

J/k he die 9-3 blijft een mooi ding

Comment

Working...
                                          X