Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• oeps !
    mijn cabrio (2005) is dan meteen verouderd...
    het zicht naar achter zal er niet op verbeteren (nu al niet optimaal, zelf open)
    ok, de saab is geen echte 4-zitter, maar de twee plaasten achteraan kunnen toch niet op lange afstanden gebruikt worden
    zonder net is het zelfs vooraan niet echt plezant boven de 80/u
    ik beschouw mijn 9.3 als 2-zitter en het net gaat er nooit af

Comment

• http://www.2dehands.be/saab-toppola-...-50777963.html

Comment

• een volvo de ideale neukmobiel? 't zal wel...
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Intussen staat er bij ons op de oprit ook een zweed. GSMfoto vanuit de garage:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
            Intussen staat er bij ons op de oprit ook een zweed. GSMfoto vanuit de garage:

Topic openen aub, nu!
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Topic openen aub, nu!
              Hehe, ik zit nu op kot maar in het weekend ga ik eens uitgebreid foto's nemen en open ik wel een topicje dan.

Comment

proficiat !
                in het zwart vind ik de 9,3 het mooist
                dan verkleinen visueel de achterlichten, en ook vooraan blijft de wagen discreet
                veel rijplezier !

Comment

Hehe, ik zit nu op kot maar in het weekend ga ik eens uitgebreid foto's nemen en open ik wel een topicje dan.
                  Can't wait!

Maaruh, student met zo'n auto?
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Can't wait!

Maaruh, student met zo'n auto?
                    Mijnen auto staat in mijn onderschrift he. Saab is van mijn vader maar als er interesse is, wil ik die wel eens voorstellen.

Comment

Ongelooflijk knap!

Garage Crivaco precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                        Ongelooflijk knap!

Garage Crivaco precies?
                        Danku en inderdaad

Comment

Amai dikke kar!!!
                          2,0 of 2,8 Turbo? XWD of voorwielaandrijving?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                            Amai dikke kar!!!
                            2,0 of 2,8 Turbo? XWD of voorwielaandrijving?
                            TTiD en dus voorwielaandrijving, sorry

Comment

• Zwak ...

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Beuh Gelukkig is er het Bose Surroundsysteem om de dieselronk te overstemmen

Comment

• knap!!!

Comment

• Heeft Saab Bose tegenwoordig? Wist ik niet... . Toch eindelijk verstand gekregen na de vele klachten van het sound systeem van de vorige generatie...
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Mooie 93. In die TurboX op het salon zat ook zo een Bose-installatie. Fantastisch geluid .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Saab
                                        Saab Infotainment Plus met Bose® Surround, navigatie, CD-speler en spraakherkenning

Met AM/FM stereo tuner met RDS, MP3-compatibele CD-wisselaar en 6,5"" kleurenscherm.
                                        Het Bose® Surround audiosysteem is het top systeem met 11 luidsprekers. Inclusief de Bose Centerpoint™ technologie zodat u kan genieten van 5-kanaals surround-geluid uit conventionele 2-kanaalsbronnen zoals FM-stereo en CD's.
                                        Het MP3/AUX aansluiting - op het voorpaneel van het Infotainment systeem. Hiermee kan u uw MP3 speler of andere draagbare audio-apparatuur aansluiten op het audiosysteem van de wagen.
                                        Voice control - druk op een toets op het stuur en geef uw gesproken instructie. U krijgt gesproken instructies en bevestiging van uw verzoek.
                                        Navigatie - Maakt gebruik van GPS, DVD systeem en TMC. Gesproken instructies en eenvoudige symbolen op het grote kleurenscherm.
                                        TMC - Traffic Message Channel. Rapporteert verkeershinder aan het navigatiesysteem. Dynamische routebegeleiding mogelijk - een nieuwe route en tijd van aankomst worden automatisch berekend.
                                        Even van de site geplukt. Sound is echt goed maar de lage tonen zouden eigenlijk nog iets meer mogen doorkomen. En voor de navigatie is het wel jammer dat de routebegeleiding niet mogelijk is in het nederlands maar voor de rest zeer volledig en gemakkelijk te bedienen.

Comment

• heeft saab niet BOSE gekregen omdat de vele andere in het GM gamma het al hadden ?

Comment

Working...
                                          X