Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is dan nog de 16# uitvoering denk ik. Moeilijk te vinden...
Ik ben op zoek naar deze voor de 9000:
Niet omdat ze zo mooi zijn (hoewel ik ze wat sportiever vind dan mijn Anni velgen) maar omdat ze zo breed zijn. 7" tegenover 6" van mijn huidige. Dan zit de band er wat mooier op, nu zijn dat juist ballonnen
Ik gok dat ze dan ook wat verder naar buiten gaan komen. Heeft iemand daar een ET waarde van?
Dat is dan nog de 16# uitvoering denk ik. Moeilijk te vinden...
Ik ben op zoek naar deze voor de 9000:
Niet omdat ze zo mooi zijn (hoewel ik ze wat sportiever vind dan mijn Anni velgen) maar omdat ze zo breed zijn. 7" tegenover 6" van mijn huidige. Dan zit de band er wat mooier op, nu zijn dat juist ballonnen
Ik gok dat ze dan ook wat verder naar buiten gaan komen. Heeft iemand daar een ET waarde van?
Beik niet doen he
Precies Citroënvelgen ofzo, haalt de klasse van u vwatuur naar beneden!
Er zullen toch nog wel andere velgen zijn die breder zijn?
Raar, staat die gewoon in het bos ofwat?
Ziet er niet echt rijbaar uit...Misschien nummerplaten om hem niet als achtergelaten wrak te doen lijken ofzo? Spijtig natuurlijk van die steilneus
Raar, staat die gewoon in het bos ofwat?
Ziet er niet echt rijbaar uit...Misschien nummerplaten om hem niet als achtergelaten wrak te doen lijken ofzo? Spijtig natuurlijk van die steilneus
Comment