Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Staat al een eeuwigheid te koop...
    aan de foto te zien toch
    maar ik dacht dat alleen de 175 pk's de 2-tone krgen

Comment

• sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Speciale, maar zeer mooie Turbo te koop voor €6000. Ik denk dat het een LUX is.

Speciale extra's ook. Dubbele uitlaat, speciale skirt aan achterbumper, gespoten spoorverbreders...
        Voor dat geld kan je mooiere turbo's kopen.

Comment

• Geen idee welke motor, maar het lijkt me een dikke benzine.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Schijn bedriegt soms, spijtig genoeg...
            Kan ook een Aero TTiD zijn, ja een diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Speciaal maar ik zou ze toch niet onder m'n 900 willen, ik vind ze wat druk, onderstaande Cross spokes daarintegen heel graag
              meer foto's van deze
              ?!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                Geen idee welke motor, maar het lijkt me een dikke benzine.

Demey in Maldegem .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Demey in Maldegem .
                  Idd
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                    Schijn bedriegt soms, spijtig genoeg...
                    Kan ook een Aero TTiD zijn, ja een diesel
                    bij de dealer bij ons stond exact dezelfde, maar wel met de TTiD badge op
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Liefhebbers, wees nu eens eerlijk: vinden jullie dit echt een verbetering t.o.v. de préfacelift?
                      Man toch, ik vind die kont pothatelijk
                      De snuit is ook een achteruitgang + die ordinaire deurklinkjes!
                      Saab had net zo'n mooie klinkjes!

Comment

• Ik vind het ook niks maar je kunt er niets aan doen he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Liefhebbers, wees nu eens eerlijk: vinden jullie dit echt een verbetering t.o.v. de préfacelift?
                          Ja, eindelijk hebben ze terug wat karakter in hun auto gestoken. Helaas gaat die model al lang mee.

Comment

• ik vind 't wel mooi maar ik rij dan ook al met een halve vectra
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Hehe, gespot. Khad gezegd dat ik nog eens foto's online ging zwieren maar tis al nie meer nodig. Vriend is verkoper bij Demey en de witte scirocco in de toonzaal wordt vanaf morgen zijn firmawagen en ik was wel benieuwd naar dit model. Over de commentaar op het uiterlijk, de gustibus et coloribus non disputandum est. De achterkant is ook niet mijn favoriet maar vooraan vind ik het toch een vooruitgang. Het is trouwens een TTiD.

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Comment

• Vandaag nog een Turbo X zien rijden. Aan de sound is ook gewerkt!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

heel eerlijk, ja, een grote verbetering, vooral de snuit heeft eindelijk opnieuw karakter, wat na een periode van conformeren meer dan welkom is
                                  saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                                  saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                                  saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                                  saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                                  saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                                  renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                                  Porsche 993 (1994)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                                    heel eerlijk, ja, een grote verbetering, vooral de snuit heeft eindelijk opnieuw karakter, wat na een periode van conformeren meer dan welkom is
                                    Allez, de prefacelift was zo'n knappe, zuivere tijdloze bak.
                                    Dit is zo, zo geforceerd...
                                    Net zoals de laatste facelift van de 9-5 trouwens. Onbegrijpelijk.
                                    Naar mijn mening wordt karakter bepaald door subtiele pennetrekken en fijnzinnige details en niet met in-your-face designelementen.
                                    Maar soit, over smaak valt blijkbaar niet te twisten.
                                    Ik heb een boontje voor het merk maar ik hou mijn hart vast voor de toekomst.
                                    Ben zeer benieuwd wat ze van de nieuwe 9-5 gaan maken.
                                    Hij mag trouwens echt wel eens gaan komen.

Comment

• de gefacelifte 9-5 vind ik ook f*cked-up, veel liever de pre-FL. de 9-3 daarentegen
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

Allez, de prefacelift was zo'n knappe, zuivere tijdloze bak.
                                        Dit is zo, zo geforceerd...
                                        Net zoals de laatste facelift van de 9-5 trouwens. Onbegrijpelijk.
                                        Naar mijn mening wordt karakter bepaald door subtiele pennetrekken en fijnzinnige details en niet met in-your-face designelementen.
                                        Maar soit, over smaak valt blijkbaar niet te twisten.
                                        Ik heb een boontje voor het merk maar ik hou mijn hart vast voor de toekomst.
                                        Ben zeer benieuwd wat ze van de nieuwe 9-5 gaan maken.
                                        Hij mag trouwens echt wel eens gaan komen.

ik vind ook de pré-facelift heel eleganter
                                        het laatste model is onnodig opvallend, en in sommige kleuren wat vulgair
                                        enkel op lichtgrijs valt de erg "geschimkte" voorkant iets minder op
                                        en op zwart zijn de nieuwe lichten wel minder opvallend dat voorheen, maar de nieuwe bumper zonder strip is lomp
                                        het is bij alle merken zo : de eerste tekening wordt nadien "beschadigd" om de trend te volgen

Comment

• Ik vind de FL niet zo geslaagd. Snuit komt wat geforceerd over en van de achterlichten zullen we maar zwijgen zeker. Positief is het dashboard wat een betere kwaliteits indruk maakt tov de pre FL.

Comment

Working...
                                          X